Efterlysning af min spiral, findeløn gives!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. februar 2012

JonTri

Hmm min venindes vandrede ud i abdomen (bugen). Blev fjernet med en lille kikkertoperation. Det sker af og til. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2012

IngenKoPåIsen

JonTri skriver:

Hmm min venindes vandrede ud i abdomen (bugen). Blev fjernet med en lille kikkertoperation. Det sker af og til. 

Det må du simpelthen slet ikke sige 

Anmeld

7. februar 2012

JonTri

Malunsesmutti skriver:

Det må du simpelthen slet ikke sige 

Sorry... Det var nu ikke for at skræmme dig... Men det kan jo ske... Mon ikke den bare er faldet ud eller snoren er væk:-). 

Håber på en update efter skanningen:-). 

Anmeld

7. februar 2012

IngenKoPåIsen

JonTri skriver:

Sorry... Det var nu ikke for at skræmme dig... Men det kan jo ske... Mon ikke den bare er faldet ud eller snoren er væk:-). 

Håber på en update efter skanningen:-). 

Jeg håber heller ikke den er vandret nogle som helst steder hen!  Opdatering skal nok komme

Anmeld

8. februar 2012

SukkerDronning

Malunsesmutti skriver:

Jeg håber heller ikke den er vandret nogle som helst steder hen!  Opdatering skal nok komme

Så denne tråd i går, og har ventet spændt på en opdatering. Jeg har nemlig selv en spiral, så jeg er da ret nysgerrig på din situation. Så kom med den opdatering!

Anmeld

12. februar 2012

MLT

Sirup skriver:

Så denne tråd i går, og har ventet spændt på en opdatering. Jeg har nemlig selv en spiral, så jeg er da ret nysgerrig på din situation. Så kom med den opdatering!

Anmeld

12. februar 2012

MomInTheMaking

Malunsesmutti skriver:

Ja.. I går var jeg ved lægen og få lavet en GU... Der er kun et problem: Han kan ikke finde min spiral!!!! Jeg prøvede selv at mærke efter da jeg kom hjem, og nej- jeg kan ingen tråde mærke Siden den GU har jeg haft smerter/niv/småkramper i venstre side nederst i maven  Jeg VED at spiralen var der for under en uge siden... Sært! I morgen skal jeg til scanning på hospitalet- og jeg er ret spændt/nervøs.. Mon der er nogle der har prøvet lign.?

haha.. håber du finder den.. (Er sikker på mester-detektiven Mr. Scanner nok skal få den lokaliseret. )

-Sheila

Anmeld

12. februar 2012

vitapigen

Sirup skriver:

Anmeld

12. februar 2012

IngenKoPåIsen

Hej piger!
Så er der opdatering.. Den lå NÆSTEN hvor den skulle Den lå en smule højt som scannermanden/overlægen sagde- men ikke noget specielt.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.