Efterlysning af min spiral, findeløn gives!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.728 visninger
18 svar
0 synes godt om
7. februar 2012

IngenKoPåIsen

Ja.. I går var jeg ved lægen og få lavet en GU... Der er kun et problem: Han kan ikke finde min spiral!!!! Jeg prøvede selv at mærke efter da jeg kom hjem, og nej- jeg kan ingen tråde mærke Siden den GU har jeg haft smerter/niv/småkramper i venstre side nederst i maven  Jeg VED at spiralen var der for under en uge siden... Sært! I morgen skal jeg til scanning på hospitalet- og jeg er ret spændt/nervøs.. Mon der er nogle der har prøvet lign.?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2012

MortilCilas

Puha det lyder ikke godt, nu bliver jeg helt nervøs, har selv en spiral.

Jeg håber de finder den! Du må lige give en update i morgen.

Held og lykke

Anmeld

7. februar 2012

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80

Har ikke selv haft spiral, men min veninde havde, og da de gerne ville have barn nummer 2 gik hun til læge for at få den fjernet... men den var der ikke! Hun blev efterfølgende gravid, så hun må have tabt den... fatter ikke hvordan det kan lade sig gøre, men det kunne det altså

Anmeld

7. februar 2012

AnnaK89

Ej søde 

Du må endelig sige til hvis du får brug for hjælp 

Hvad tid skal du til scanning? 

Anmeld

7. februar 2012

IngenKoPåIsen

AnnaKJ skriver:

Ej søde 

Du må endelig sige til hvis du får brug for hjælp 

Hvad tid skal du til scanning? 

Tak søde.. Jeg skal scannes 11.20

Anmeld

7. februar 2012

Muffin_girl

Malunsesmutti skriver:

Ja.. I går var jeg ved lægen og få lavet en GU... Der er kun et problem: Han kan ikke finde min spiral!!!! Jeg prøvede selv at mærke efter da jeg kom hjem, og nej- jeg kan ingen tråde mærke Siden den GU har jeg haft smerter/niv/småkramper i venstre side nederst i maven  Jeg VED at spiralen var der for under en uge siden... Sært! I morgen skal jeg til scanning på hospitalet- og jeg er ret spændt/nervøs.. Mon der er nogle der har prøvet lign.?

Jeg har selv en.. Mine snore er også væk.. men den ligger fint derinde... Snorene er bare faldet af.. Kunne du ikke blive henvist til en gynækæolog så du kunne blive skannet indeni? 

Anmeld

7. februar 2012

IngenKoPåIsen

AalborgPigen skriver:

Jeg har selv en.. Mine snore er også væk.. men den ligger fint derinde... Snorene er bare faldet af.. Kunne du ikke blive henvist til en gynækæolog så du kunne blive skannet indeni? 

skal scannes i morgen

Anmeld

7. februar 2012

FrkZier

Malunsesmutti skriver:

ej hvor "sjovt" - det har jeg aaaldrig hørt om før! håber da de til scanningen kan give svar  på hvad der dog er blevet af den

Anmeld

7. februar 2012

AnnaK89

Malunsesmutti skriver:

Tak søde.. Jeg skal scannes 11.20

Okay - du må lige give mig en update på eftersøgningen 

Anmeld

7. februar 2012

IngenKoPåIsen

AnnaKJ skriver:

Okay - du må lige give mig en update på eftersøgningen 

skal jeg nok søde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.