Pest eller kolera...???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

392 visninger
5 svar
0 synes godt om
18. marts 2009

Rasmine

Hvad vælger man?
At fortsat have huset til salg (der er en fremvisning lørdag).
Måske sælge huset, og så skulle finde et nyt i en ny by, flytte ungerne fra BH og VS.
Starte på en frisk, med nyt netværk, langt væk fra en Mormor som af og til kommer forbi bare for at sige hej, fordi vi ikke bor langt fra hinanden.
Der kommer en faster til byen og bor nu, hun har lige fået job i Skive.
MEN Lars har ca 60 km. på job, hver vej, og bruger ca. 2 timer i bilen hver dag, er hjemme ml. 18-18.30 HVER DAG, også fredag.

Eller at blive boende?

Hvad vælger man?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2009

Astrid P

Du kender vist allerede min mening...

De der to timer i bilen - forestil dig lige hvor nice det ville være hvis de blev tilbragt med dig og ungerne i stedet! Og især da når du er færdig med at være fri og fleksibel studerende...
Mormor er selvfølgelig skøn at have i nærheden, men det at hverdagen fungerer, er simpelthen det vigtigste i verden! - Synes jeg...

Anmeld

18. marts 2009

Anja

Jeg er meget enig med Astrid. Jeg ville lægge vægt på at hverdagen fungerer. Synes 2 timers transport om dagen er meget. Det er jo vigtig familietid der går tabt.

Anmeld

19. marts 2009

ka li ja

som astrid skriver så skal hverdagen jo fungere...
men jeg ville nok ikke flytte medmindre det var et kæmpe problem, for jeg vil ikke flytte min unger medmindre det er strengt nødvendigt.
det er jo heller ikke sikkert lars har det job om nogle år, det kan man jo aldrig vide..

eller er det fordi han aldrig ville kunne finde sådan et job som han har i nærheden?
for så er man jo næsten nødt til det på et eller andet tidspunkt.

skal han arb så mange timer??

jeg ville nok heller ikke syntes det var særlig fedt at skulle tage stilling til. men håber da i finder ud af hvad der er bedst for jer.
men mange pendler en time hver vej

Anmeld

19. marts 2009

linemus

Altså det er svært at svare på på jeres vegne, men der skulle virkelig meget til for at få os til at flytte. Hvis jeg får arbejde en time herfra, så tror jeg ikke, det bliver grund nok til at rykke det hele op, men jeg har jo ikke prøvet det endnu. Ved bare at vi begge regner med at blive gamle her (i hvert fald her i nærheden).

Du må mærke efter, hvad der er vigtigst for jer. Hvordan har du det med, at han kommer så sent hjem. Hvordan har han det. Osv.

Anmeld

19. marts 2009

Mikkelmusen

Er det med Mormor positivt eller negativt?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.