Vil have en baby mere, NU :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. februar 2012

Clisolka

Monica P skriver:

For søren da også, jeg er bare blevet så skruk igen, Vi har Johanne på 4,5 måned og jeg har allerede lyst til den næste, hun skal da have en lillesøster/bror og det skal være snart

Er i andre også blevet skruk igen ret tidligt efter i har født???

Desværre er min lille mand ikke helt med på ideen, han vil gerne vente lidt og nyde Johanne lidt mere, jeg forstår han godt

Men

Min alder er min fjende mht graviditet, jeg er 32 år og vil sikkert være 33 el 34 år når vi får den næste, Jeg blev gravid ret hurtigt med den første så det håber jeg selvfølgelig også jeg bliver igen, men de der skide P-Piller jeg har bare slet ikke lyst til at tage dem, men jeg gør det.

Jeg havde en fantastisk graviditet og Johanne er en Skøn baby så jeg tænker allerede på den næste lille bebs vi skal lave :-)

Monica

Høhø jeg har været skruk siden min datter var 3 mrd. - men min krop var ikke klar (heller ikke kæresten). Nu er hun 1½ år, så nu er vi begyndt at snakke om en lillebror/søster, for alderen er også med mig  Jeg blev selv 32 få uger før jeg fødte Isabella, så her skal det også være snart 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2012

TbCp

Sådan kunne jeg også have det de første måneder.... men da Liva så var omkring 2 år var jeg godt nok glad for at vi ikke havde en mere... hold da op mand! Hun var billigt til salg i den periode

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.