For søren da også, jeg er bare blevet så skruk igen, Vi har Johanne på 4,5 måned og jeg har allerede lyst til den næste, hun skal da have en lillesøster/bror og det skal være snart
Er i andre også blevet skruk igen ret tidligt efter i har født???
Desværre er min lille mand ikke helt med på ideen, han vil gerne vente lidt og nyde Johanne lidt mere, jeg forstår han godt
Men
Min alder er min fjende mht graviditet, jeg er 32 år og vil sikkert være 33 el 34 år når vi får den næste, Jeg blev gravid ret hurtigt med den første så det håber jeg selvfølgelig også jeg bliver igen, men de der skide P-Piller jeg har bare slet ikke lyst til at tage dem, men jeg gør det.
Jeg havde en fantastisk graviditet og Johanne er en Skøn baby så jeg tænker allerede på den næste lille bebs vi skal lave :-)
Monica
Åh hvor jeg dog kender følelsen 
Dog tror jeg mit bunder i, at min kæreste har sagt stop.. Havde han ikke sagt det, så tror jeg ikke jeg havde været halvt så skruk som jeg render rundt og er.
Jeg har en pige på 7 år og en på 15 mdr, og jeg vil så gerne bare have én mere.. Jeg er kun 27, så jeg har tiden med mig, men min kæreste er 40 og har dårlig ryg.. Så selv når jeg bilder mig selv ind, i at han kunne overtales til en efternøler om et par år, så tror jeg bare ikke, at han ville kunne klare det til den tid 
Så nu prøver jeg på at acceptere at jeg kun får de 2, mens jeg bare har lyst til at tude.... Det er frygteligt! Og det værste er, at jeg netop tror, at grunden til at jeg er så skruk allerede nu, er fordi jeg ved det er slut med små søde velduftende babyer i min seng
Ellers tror jeg der var gået længere tid, inden skrukheden meldte sig igen..