Usund mad:( kost hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. februar 2012

Anonym trådstarter

Team Putte skriver:

Havde det på samme måde i starten, men så fik jeg at vide at det sagens kan være ens salt ballance der kommer i uorden..

Rådet jeg fulgte var at drikke et glas KOLDT vand med en halv tsk salt i, sådan forholdsvist tidligt om morgenen, og det tog min værste trang til junk

Hold da op, jeg har så en meget sød tand :-P som elsker sødt, og er så oppustet her for tiden at jeg bliver sur når jeg ser mig selv på spejlet for jeg ved det ikke babybulden som er vokset men det er min mave som er oppustet og hård mave, men jeg må prøve at drikke en masse vand, og prøve at ændre min kost lidt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2012

Anonym trådstarter

Gry91 skriver:

Min jordmoder sagde at det var vigtigt at jeg fik en masse kulhydrater som der jo er i pasta, brød og ris  

Så jeg kan ikke se det er så galt Selvfølgelig skal det helst ikke være Mcd, flødepastaretter osv hverdag

Det jo super, pasta det kan jo enhver lide må bare holde mig til noget fuldkorns pasta, så jeg også kan besøge toilettet engang imellem

Anmeld

10. februar 2012

dorthemus

Anonym skriver:

Hej Allesammen Nu er jeg i uge 6 og har overhovedet ikke lyst til sundt mad,  har kun lyst til usundt, og jeg ved ikke om det iorden at spise pasta-retter, ris, kød ? hvad hvis jeg drikker en del vand, er det så iorden hvis man ikke spiser sundt hele tiden?

Nogle der kender sider med lækre sunde retter, som i selv har prøvet under graviditeten, for jeg vil nødig ligne en flodhest når jeg føder og bagefter ikke  kan tabe alle de kilogram.

Påstå, kød og ris er da sundt...hvad vil du da ellers spise Jeg spiste masser af god go gammeldaws mad med masser af sovs og fed mad, for det var det eneste der holdt kvalmen på afstand jeg tog 17 kg på som var væk efter seks måneder...og jeg fik en sund og dejlig datter

Anmeld

12. februar 2012

Gry91

Anonym skriver:

Det jo super, pasta det kan jo enhver lide må bare holde mig til noget fuldkorns pasta, så jeg også kan besøge toilettet engang imellem

Hehe ja man kan få meget godt fuldkornspasta

og så bare godt med rugbrød/groft brød

Anmeld

12. februar 2012

FamilenStorm

Anonym skriver:

Hej Allesammen Nu er jeg i uge 6 og har overhovedet ikke lyst til sundt mad,  har kun lyst til usundt, og jeg ved ikke om det iorden at spise pasta-retter, ris, kød ? hvad hvis jeg drikker en del vand, er det så iorden hvis man ikke spiser sundt hele tiden?

Nogle der kender sider med lækre sunde retter, som i selv har prøvet under graviditeten, for jeg vil nødig ligne en flodhest når jeg føder og bagefter ikke  kan tabe alle de kilogram.

Altså jeg læser ernæring og sundhed, så burde vide bedre :-)

MEN jeg har aldrig levet så usundt som da jeg var gravid.. Spiste det som lysten trængte til :-) Samt jeg faktisk gik fra at træne hver dag til slet ikke at træne grundet ubehag..

Og jeg fik den fineste og sunde bebs, er først her efter 1 år hun har været syg osv..

Jeg var heldig at kiloerne røg rimelig hurtig af igen..

Så spis det du lyster.. Men med måde ;-)

Anmeld

13. februar 2012

Team Putte

Anonym skriver:

Hold da op, jeg har så en meget sød tand :-P som elsker sødt, og er så oppustet her for tiden at jeg bliver sur når jeg ser mig selv på spejlet for jeg ved det ikke babybulden som er vokset men det er min mave som er oppustet og hård mave, men jeg må prøve at drikke en masse vand, og prøve at ændre min kost lidt

Hehe tror ik saltvand hjælper på den søde tand

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.