Hvordan skal jeg sige det? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. februar 2012

Dot D

Babyklar skriver:

jamen så må du vel bare teste indtil din mens kommer.. det burde jo nok snart komme hvis i var sammen for 2uger siden ..

synes det ville være latterligt at piske en stemning op, hvis der ikke er noget.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2012

Dot D

Nu kender jeg ikke din alder, men jeg tror ikke, du er så gammel, hvis du helt alvorligt tror, at din ex´s nye kæreste vil være 100% med, sådan fungere det ikke i den virkelige verden. 

Du skriver, I var sammen for to uger siden, er det før eller efter den nye er kommet ind i billedet?

Synes det lyder meget uforståeligt for mig

Anmeld

7. februar 2012

MortilElias2010

Frk.S skriver:

Jeg er helt enig med de andre.
Jeg synes du skal starte med at teste og se om der overhovedet er noget. Hvorfor blande ham ind i det før du ved om du er? Han vil nok alligevel ikke være med til at tage selve testen.

Freja's far var altså heller ikke med til at teste her (selvom vi stadig er sammen). Og han var nu alligevel meget godt med fra starten uden ligefrem at se mig tisse på en pind.

Undskyld, men jeg synes det lugter lidt af, at du gerne vil lave lidt rav i din ex og din venindes forhold. Er du mon også helt ok med det?

Fik samme fornemmelse

Anmeld

7. februar 2012

MortilElias2010

Dot D skriver:

Nu kender jeg ikke din alder, men jeg tror ikke, du er så gammel, hvis du helt alvorligt tror, at din ex´s nye kæreste vil være 100% med, sådan fungere det ikke i den virkelige verden. 

Du skriver, I var sammen for to uger siden, er det før eller efter den nye er kommet ind i billedet?

Synes det lyder meget uforståeligt for mig

Jeg tror også alderen her spiller ind uden at vide hvad den er, så vil jeg skyde på folkeskolen.

Anmeld

7. februar 2012

Dot D

MortilElias2010 skriver:

Jeg tror også alderen her spiller ind uden at vide hvad den er, så vil jeg skyde på folkeskolen.

Det tænker jeg også

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.