Odd'sene for at blive gravid igen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

344 visninger
4 svar
0 synes godt om
7. februar 2012

Anonym trådstarter

Når man er blevet gravid i første forsøg efter p-pille stop men så mistede i 11+ men har taget på efterfølgende hvor stor er chancen så for at blive gravid igen?  Bare sådan ca. Del gerne erfaringer 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2012

rogerrasch

Anonym skriver:

Når man er blevet gravid i første forsøg efter p-pille stop men så mistede i 11+ men har taget på efterfølgende hvor stor er chancen så for at blive gravid igen?  Bare sådan ca. Del gerne erfaringer 

jamen det er vidt forskellige fra person til person, med mig gik der en måned efter jeg havde tabt det første barn, og har termin om 2 dage... men tror nok bare jeg har været heldig, men kan du jo også saktens være

Anmeld

7. februar 2012

Muffinmus

samme odds som hvis du ikke havde mistet, det gør ingen forskel medmindre du har haft komplikationer oven i.

Anmeld

7. februar 2012

FrkZier

Anonym skriver:

det ændre ikke dine chancer, medmindre der var komplikationer med aborten..

det er efterhånden 4 uger siden jeg mistede, venter spændt på jeg bliver gravid igen

Anmeld

7. februar 2012

Anonym trådstarter

MariaE skriver:

samme odds som hvis du ikke havde mistet, det gør ingen forskel medmindre du har haft komplikationer oven i.

Tænker bare hvis man har taget 10 kg under graviditeten er det så svære når man vil blive gravid igen? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.