Ondt, til tider:(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. februar 2012

L&V

Darling<3 skriver:

Det gør ondt når jeg trykker på skambenet, har været ved læge og til MD skanning idag, det er bækkenløsning

Øv hvor træls for dig.. Benyt dig af de hjælpemidler du kan få..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2012

M (:

Darling<3 skriver:

Det er virkelig også bare pain in the ass, søde......!

Jamen det gik virkelig godt, hun er sund og helt igennem fantastisk, alle organer er som de skal være.. Og hun vokser og tager på som hun skal, kunne ikke være mere glad - trods smerterne

Og der var ingen tvivl om at hun er en lille pige, så det var en rigtig dejlig skanning

Ej, hvor er det bare herligt! Fedt fedt fedt, at alt bare er som det skal være..

Glæder mig så meget til vi skal ses igen (og se babyhulen!), selvom der er lææææææænge til.. Føler mig helt hægtet af, fordi vi ikke rigtig kan sms'e.. Øv! 

Anmeld

7. februar 2012

Frk-Lotusblomst

Darling<3 skriver:

Det gør ondt når jeg trykker på skambenet, har været ved læge og til MD skanning idag, det er bækkenløsning

Orh søde, det er jeg virkelig ked af at høre.

Men er glad for at MD gik super godt idag.

Anmeld

8. februar 2012

Darling<3

M (: skriver:

Ej, hvor er det bare herligt! Fedt fedt fedt, at alt bare er som det skal være..

Glæder mig så meget til vi skal ses igen (og se babyhulen!), selvom der er lææææææænge til.. Føler mig helt hægtet af, fordi vi ikke rigtig kan sms'e.. Øv! 

Ja det er virkelig dejligt at alt er perfekt!!

Der er ikke så længe til at jeg kommer hjem igen smukke, skal nok komme ind til dig - savner dit selskab

Anmeld

8. februar 2012

M (:

Darling<3 skriver:

Ja det er virkelig dejligt at alt er perfekt!!

Der er ikke så længe til at jeg kommer hjem igen smukke, skal nok komme ind til dig - savner dit selskab

Hvor er du sød.. 

Anmeld

8. februar 2012

Chiip91

Har det samme

jeg spurgte lægen om det var bækkenløsning, men det var det heldigvis ikke. hun sagde at det var en form for "løsning " ved lysken, ikke noget farligt eller noget, fik bare besked på og slappe rigtig meget af, (Det begyndte for ca 8uger siden, og har det stadig)

Anmeld

8. februar 2012

Chiip91

Årrrh...... læste ikke lige det hele, skulle jeg nok have gjort først

- Ked a og høre det er bækkenløsning 

Anmeld

8. februar 2012

Darling<3

Chiip91 skriver:

Årrrh...... læste ikke lige det hele, skulle jeg nok have gjort først

- Ked a og høre det er bækkenløsning 

Gør bestemt ikke noget, det er heller ikke hele tiden at jeg får læst det hele inden jeg selv svare

Håber ikke du når at få bækkenløsning, gud hvor gør det bare nuller altså

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.