Ondt, til tider:(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

754 visninger
17 svar
0 synes godt om
7. februar 2012

Darling<3

Hej Pigerne

Her kommer lige lidt pyller fra mig af, men har simpelthen brug for at komme ud med det!

HVER dag når jeg rejser mig fra stolen, sofaen - what ever, så gør det altså ondt, i højre side, nederst ved lysken

Når jeg går så følelses det som om maven vejer 15 kilo, hvilket den bestemt ikke gør in real life!!

Jeg mærker liv hver dag, så jeg er ikke bekymret som sådan, men det er vel heller ikke normalt at det skal gøre så ondt at bevæge sig en smule???

Nogle gode råd på hvorfor det gør ondt??

Kram fra Sabrina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2012

Darling<3

Slet ingen som har et bud??

Anmeld

7. februar 2012

Darling<3

Det var da nærmest virkelig utroligt!!

Anmeld

7. februar 2012

K&S

Darling<3 skriver:

Hej Pigerne

Her kommer lige lidt pyller fra mig af, men har simpelthen brug for at komme ud med det!

HVER dag når jeg rejser mig fra stolen, sofaen - what ever, så gør det altså ondt, i højre side, nederst ved lysken

Når jeg går så følelses det som om maven vejer 15 kilo, hvilket den bestemt ikke gør in real life!!

Jeg mærker liv hver dag, så jeg er ikke bekymret som sådan, men det er vel heller ikke normalt at det skal gøre så ondt at bevæge sig en smule???

Kram fra Sabrina

Hvor langt er du henne? For det kan godt lyde som om at ligamenterne (ledbåndene) giver sig...

Anmeld

7. februar 2012

HeidiW86

Darling<3 skriver:

Hej Pigerne

Kram fra Sabrina

Ingen råd desværre for har ikke selv prøvet det, men en masse skal du have af mig..

Anmeld

7. februar 2012

malenemusen

Jeg har ikke følt den slags smerte, så kan desværre ikke rigtig hjælpe dig.

Jeg tror du er nødt til at skrive lidt flere oplysninger for at du kan få nogle relevante svar. F.eks hvor langt er du henne, hvor mange kilo har du taget på, laver nogen form for træning osv. Så kan folk lidt bedre sammeligne sig med dig, og komme med forslag til hvad det evt kan skyldes.

Anmeld

7. februar 2012

L&V

Darling<3 skriver:

Hej Pigerne

Kram fra Sabrina

Tænker enten ligamenter eller bækkenløsning. ved bækkenløsning kan du prøve og trygge dig sev på skambenet det vil gøre sygt ondt hvis det er det men nu ved jeg jo ikke hvor langt du er

Anmeld

7. februar 2012

Darling<3

Månsson skriver:

Tænker enten ligamenter eller bækkenløsning. ved bækkenløsning kan du prøve og trygge dig sev på skambenet det vil gøre sygt ondt hvis det er det men nu ved jeg jo ikke hvor langt du er

Det gør ondt når jeg trykker på skambenet, har været ved læge og til MD skanning idag, det er bækkenløsning

Anmeld

7. februar 2012

M (:

Darling<3 skriver:

Det gør ondt når jeg trykker på skambenet, har været ved læge og til MD skanning idag, det er bækkenløsning

Øv, hvor er jeg ked af at høre, at du har fået bækkenløsning..

Men iiiiih, hvordan gik MD søde? 

Anmeld

7. februar 2012

Darling<3

M (: skriver:

Øv, hvor er jeg ked af at høre, at du har fået bækkenløsning..

Men iiiiih, hvordan gik MD søde? 

Det er virkelig også bare pain in the ass, søde......!

Jamen det gik virkelig godt, hun er sund og helt igennem fantastisk, alle organer er som de skal være.. Og hun vokser og tager på som hun skal, kunne ikke være mere glad - trods smerterne

Og der var ingen tvivl om at hun er en lille pige, så det var en rigtig dejlig skanning

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.