Jubiiii!! Jeg har endelig fået mine gardiner :D Se!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. februar 2012

AnnaK89

_-Kathrine-_ skriver:

Sådan en har jeg også haft, men jeg startede også småt og indførte flere og flere farvede ting, og nu kan han slet ikke få farver nok - så der er håb endnu

Haha de kære mænd

Ja lige nu er det også små ting, men han er vist så småt gået med til et farvet tæppe under sofabordet

Og ellers er det vaser, lamper, pynte ting og billeder indtil videre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2012

HeidiØ

AnnaKJ skriver:

Tak

Jamen de er ude fra Garant Vi havde ønsket os penge til dem i julegave og i januar var der så udsalg på lige præcis lamelgardiner (20%), så det kunne jo ikke passe bedre

Ej, det var da super så! .. tror jeg skal et smut derud.. men de lyder ikke helt billige!!

Anmeld

6. februar 2012

AnnaK89

HeidiØ skriver:

Ej, det var da super så! .. tror jeg skal et smut derud.. men de lyder ikke helt billige!!

Nej desværre Men så er man da sikker på at få god kvalitet og super god service - de satte dem op også, så det var med i det tilbud vi fik Jeg skal ihvertfald ikke til at pangle med at få sat sådan nogle op og målt ud og hvad ved jeg? Jeg har simpelthen 10 tommelfingre 

Anmeld

6. februar 2012

HeidiØ

AnnaKJ skriver:

Nej desværre Men så er man da sikker på at få god kvalitet og super god service - de satte dem op også, så det var med i det tilbud vi fik Jeg skal ihvertfald ikke til at pangle med at få sat sådan nogle op og målt ud og hvad ved jeg? Jeg har simpelthen 10 tommelfingre 

Ej, haha, skal jeg skisme heller ikke rode mig ud i da! ..

Men tak fordi du delte din gardinglæde!! Sådan nogle MÅ jeg bare eje!!

Anmeld

6. februar 2012

AnnaK89

HeidiØ skriver:

Ej, haha, skal jeg skisme heller ikke rode mig ud i da! ..

Men tak fordi du delte din gardinglæde!! Sådan nogle MÅ jeg bare eje!!

Nej vel? 

Jamen det var så lidt Og bare lige så du ved det, så kan du blande farver lige så tosset du vil, f.eks. 20 forskellig blå farver, det koster ikke ekstra

Anmeld

6. februar 2012

HeidiØ

AnnaKJ skriver:

Nej vel? 

Jamen det var så lidt Og bare lige så du ved det, så kan du blande farver lige så tosset du vil, f.eks. 20 forskellig blå farver, det koster ikke ekstra

Aaarh men altså... det gjorde det bare endnu bedre!! .. hvis man køber lidt gulv samme sted, så gir de nok lidt rabat

Anmeld

6. februar 2012

BetonSlotsPrinsesserne

AnnaKJ skriver:

Tak Det er godt det ikke kun er mig der synes det ser godt ud

Faktisk vil jeg bare gerne snart have et andet sengestel - det var den seng kæresten havde da vi flyttede sammen - men mon ikke det kommer på et tidspunkt

Thihi, det altid fedt når andre synes om det man har selv

Sig til - Tror bare det for stort pt til min seng lige nu

Anmeld

6. februar 2012

AnnaK89

HeidiØ skriver:

Aaarh men altså... det gjorde det bare endnu bedre!! .. hvis man køber lidt gulv samme sted, så gir de nok lidt rabat

Det er bare såååå fedt 

Gardin-manden fortalte at han havde set et billed af en penthouse-lejlighed med udsigt ud over havet (middelhavet tror jeg det var?), og der havde det et stort vinduesparti - der var simpelthen - jamen tror omkring 60-80 forskellige nuancer af grønne og blå farver, så det bare gik nærmest i et med havet udenfor vinduet  

Han sagde det så så vildt ud

Anmeld

7. februar 2012

HeidiØ

AnnaKJ skriver:

Det er bare såååå fedt 

Gardin-manden fortalte at han havde set et billed af en penthouse-lejlighed med udsigt ud over havet (middelhavet tror jeg det var?), og der havde det et stort vinduesparti - der var simpelthen - jamen tror omkring 60-80 forskellige nuancer af grønne og blå farver, så det bare gik nærmest i et med havet udenfor vinduet  

Han sagde det så så vildt ud

Ej, det lyder fedt!!! Det er præcis det William skal ha på hans nye værelse. Ej altså! Jeg må igang!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.