Jubiiii!! Jeg har endelig fået mine gardiner :D Se!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.169 visninger
18 svar
0 synes godt om
6. februar 2012

AnnaK89

Jeg er bare super glad for mine nye gardiner  

Da der stadig er byggeplads omkring vores lejlighed, er det første vi ser hver morgen, håndværkere  De kigger (kan kigge) lige ind i vores soveværelse hver morgen - men det er bare slut nu

Jeg synes selv de er lidt fede - elsker kombinationen af sort og limegrøn De skulle bestemt ikke være hvide, da væggene over hele lejligheden er hvide. Og helt sorte blev også for trist.

Og som i kan se, så går det igen inde på Lærkes værelse

Og det sådan bliver det igennem hele lejligheden - vi mangler stuen/køkken og babyværelset, men vi er stadig uenige om hvis gardiner der skal op i køkkenet

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2012

_-Kathrine-_

Det ser superfedt ud med de limegrønne farver

Anmeld

6. februar 2012

nilletøz

Ej hvor er de dog fede!!!

Kan godt forstå du er glade for dem....

Anmeld

6. februar 2012

BetonSlotsPrinsesserne

AnnaKJ skriver:

Da der stadig er byggeplads omkring vores lejlighed, er det første vi ser hver morgen, håndværkere  De kigger (kan kigge) lige ind i vores soveværelse hver morgen - men det er bare slut nu

Jeg synes selv de er lidt fede - elsker kombinationen af sort og limegrøn De skulle bestemt ikke være hvide, da væggene over hele lejligheden er hvide. Og helt sorte blev også for trist.

Og det sådan bliver det igennem hele lejligheden - vi mangler stuen/køkken og babyværelset, men vi er stadig uenige om hvis gardiner der skal op i køkkenet

Damn det ser MEGA godt ud..
Men er vild med dig sengestel også

Anmeld

6. februar 2012

AnnaK89

_-Kathrine-_ skriver:

Det ser superfedt ud med de limegrønne farver

Jeg synes også det er rigtig godt ud

Og min mand er virkelig farveforskrækket, så det var en fin måde at få lidt farve ind på

Anmeld

6. februar 2012

AnnaK89

nilletøz skriver:

Ej hvor er de dog fede!!!

Kan godt forstå du er glade for dem....

Tak - er virkelig også bare glad for dem

Anmeld

6. februar 2012

AnnaK89

LouiseVous skriver:

Damn det ser MEGA godt ud..
Men er vild med dig sengestel også

Tak Det er godt det ikke kun er mig der synes det ser godt ud

Faktisk vil jeg bare gerne snart have et andet sengestel - det var den seng kæresten havde da vi flyttede sammen - men mon ikke det kommer på et tidspunkt

Anmeld

6. februar 2012

HeidiØ

AnnaKJ skriver:

De er VILDT flotte! Ej, blir helt misundelig! Hvor har du fået fat i sådan nogle?

Anmeld

6. februar 2012

AnnaK89

HeidiØ skriver:

De er VILDT flotte! Ej, blir helt misundelig! Hvor har du fået fat i sådan nogle?

Tak

Jamen de er ude fra Garant Vi havde ønsket os penge til dem i julegave og i januar var der så udsalg på lige præcis lamelgardiner (20%), så det kunne jo ikke passe bedre

Anmeld

6. februar 2012

_-Kathrine-_

AnnaKJ skriver:

Jeg synes også det er rigtig godt ud

Og min mand er virkelig farveforskrækket, så det var en fin måde at få lidt farve ind på

Sådan en har jeg også haft, men jeg startede også småt og indførte flere og flere farvede ting, og nu kan han slet ikke få farver nok - så der er håb endnu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.