Mit første indlæg i denne gruppe :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. februar 2012

metski83

Kay skriver:

har ikke været med i gruppen bare skrevet i debat rummet og det er her de skønne kvinder er

Okay. Det er rart med alt opbakningen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2012

Kay

metski83 skriver:

Okay. Det er rart med alt opbakningen

ja det er det og har aldrig oplevet ikke at få svar når man skriver i bib debatten her inde... der er altid nogle klar med en krammer

Anmeld

6. februar 2012

metski83

Kay skriver:

ja det er det og har aldrig oplevet ikke at få svar når man skriver i bib debatten her inde... der er altid nogle klar med en krammer

Det er dejligt at vide, det kommer jeg nok til at få brug for.

Anmeld

6. februar 2012

Leonora

metski83 skriver:

Så er det første gang jeg skriver i denne kategori, og jeg syntes det er hårdt. Jeg ved ikke hvor jeg skal starte, og jeg ved ikke hvor jeg skal slutte. Jeg har flere gange overvejet at oprette et indlæg, men har ikke gjort det.

Jeg har ikke været meget her inde på det sidste, da jeg syntes det er hårdt at læse om andre pigers graviditet, når der ikke sker noget for os (Vi har prøvet ca. et år)

Der er så sket det, at jeg har bøvlet med nogle smerter i underlivet, og har så været til læge med det. Jeg har fået taget nogle forskellige prøver og er blevet undersøgt. samtidig har vi så talt om, at der jo nu er gået et år, uden nogen graviditet.

Svaret på prøverne kom, og i min krop havde jeg nogle forhøjede hormoner, som gjorde at jeg ikke sådan kunne blive gravid. Hvad det skyldes ved jeg ikke endnu, og fredag skal jeg til en gynækologisk undersøgelse på sygehuset. Både hvad angår smerter i underlivet og barnløshed.

Jeg har rigtigt svært ved at aceptere, at vi måske ikke selv kan lave børn og at vi nok skal have hjælp til det.

Min kæreste/forlovede skal samtidig aflevere en sædprøve. Så set lidt lyst på det, så gør de da noget ved det.

Men lige nu syntes jeg virkelig det er hårdt, og nerverne og følelserne sidder fuldstændig udenpå. Der går en million tanker rundt i mit hoved.

Er det bare nok med de hormoner lægen snakkede om ?

Skal vi igennem kunstig befrugtning ?

Virker min kærestes sæd ikke ?

Hvad hvis min krop slet ikke laver æg ?

Hvad hvis ingen af os kan lave børn ?

osv osv.

ÅRh jeg syntes simpelthen det er så HÅRDT.

Er der nogen der har nogle gode råd ?

ihhh det gør ondt i mit hjerte at læse dir indlæg... Jeg kan kun prøve at sætte mig ind i dine tanker og jeg tror jeg forstår hvor hårdt det er.

Jeg synes du skal vide at jeg kender til mange par som fik af vide at det var svært eller umuligt at blive gravide - men som alle idag har fået deres ønske barn

Og den beh man kan få idag er rigtig go og der findes mange dygtige læger.

Jeg tror på at I nok skal få en bebs og jeg synes du virker til at være en stært pige. Det skal nok gå alt sammen

Op med humøret selvom det er svært og brug os til at lukke alle de lorte tanker ud du må have.

Kram og tanker fra mig til dig

Anmeld

7. februar 2012

Nessie

Det er ikke særlig sjovt at få at vide at man ikke selv kan lave de børn man godt vil have, men i dag er vi jo så heldige at have dygtige læger, der kan hjælpe os med at få vores ønskebørn.

Det er en lang og trættende proces at være igennem, men når man står med sit lille mirakel, så "glemmer" man ligesom alle besværlighederne og alle tankerne, og så gør det slet ikke så meget at man skulle have hjælp til det.

Held og lykke med det hele

Anmeld

7. februar 2012

metski83

Leonora skriver:

ihhh det gør ondt i mit hjerte at læse dir indlæg... Jeg kan kun prøve at sætte mig ind i dine tanker og jeg tror jeg forstår hvor hårdt det er.

Jeg synes du skal vide at jeg kender til mange par som fik af vide at det var svært eller umuligt at blive gravide - men som alle idag har fået deres ønske barn

Og den beh man kan få idag er rigtig go og der findes mange dygtige læger.

Jeg tror på at I nok skal få en bebs og jeg synes du virker til at være en stært pige. Det skal nok gå alt sammen

Op med humøret selvom det er svært og brug os til at lukke alle de lorte tanker ud du må have.

Kram og tanker fra mig til dig

Hvor er du sød, tak for det. Tak for de opmuntrende ord. Håber snart at der er en baby på vej til os. 

Anmeld

7. februar 2012

metski83

Nessie skriver:

Det er ikke særlig sjovt at få at vide at man ikke selv kan lave de børn man godt vil have, men i dag er vi jo så heldige at have dygtige læger, der kan hjælpe os med at få vores ønskebørn.

Det er en lang og trættende proces at være igennem, men når man står med sit lille mirakel, så "glemmer" man ligesom alle besværlighederne og alle tankerne, og så gør det slet ikke så meget at man skulle have hjælp til det.

Held og lykke med det hele

Tak skal du have. Glæder mig virkelig også til vi står med vores ønske baby. Har i dag fået taget flere prøver hos lægen, og skal videre til gynækolog på fredag. 

Anmeld

7. februar 2012

M&N

har fulgt lidt med fra sidelinjen, da jeg oprettede mig herinde, er selv helt afhængig af siden, selvom vi selv prøver at blive gravide og alle bare blive gravide, og det kan være rigtig hårdt. 

Jeg håber det giver jer nogle svar på hvad der muligvis forhindrer jer en graviditet, vil ikke smutte uden at sende et til jer, håber det snart lykkes og 2012 er jeres år 

Anmeld

7. februar 2012

cf

Hej,

Jeg faldt over dit indlæg, da jeg også selv var igennem mange af de nedbrydende tanker, som du går rundt med lige nu. Efter 1½ år og en lang sommerferie, hvor tankerne var andre steder, så lykkedes det mig at blive gravid. Vi har nu den mest fantastiske søn:-)

Min pointe er, at tankerne kan gøre én vanvittig. Det værste er usikkerhed og uvished - så længe der et ubekendte, så kan tankerne køre alle veje.

Jeg er sikker på, at det nok skal lade sig gøre for jer på den ene eller anden måde.

Mit bedste råd til dig er at forsøge at tænke på noget andet, indtil du har noget sikkert at forholde dig til. Det er lettere sagt end gjort - det ved jeg. Det kan være enormt opslidende for et par at gennemgå, hvad i måske står overfor, og jeg tror, at det er vigtigt at vedligeholde hinanden, imens det står på.

Vi fokuserede på et tidspunkt så meget på, at blive gravide, at vi glemte hinanden, gnisten og kærligheden, som jo ligger til grund for barnet. Da vi indså det, besluttede jeg mig for ikke at spise noget specielt, ikke at undgå kaffe, slik, alkohol osv. Med andre ord levede jeg helt normalt og tænkte, at barnet jo kommer, når det selv har lyst. Og vuptiiiii....

Det er selvfølgelig en solskinshistorie, men, hvis det viser sig, at i er raske begge to, så er det mit bedste råd. For så skal barnet nok komme af sig selv, når i slapper af.

Jeg glæder mig ti at følge med i din beretning, for jeg er sikker på, at ønskebarnet nok skal dukke op - med eller uden hjælp.

Mange positive tanker:-)

Anmeld

7. februar 2012

metski83

BabyWish2012 <3 skriver:

har fulgt lidt med fra sidelinjen, da jeg oprettede mig herinde, er selv helt afhængig af siden, selvom vi selv prøver at blive gravide og alle bare blive gravide, og det kan være rigtig hårdt. 

Jeg håber det giver jer nogle svar på hvad der muligvis forhindrer jer en graviditet, vil ikke smutte uden at sende et til jer, håber det snart lykkes og 2012 er jeres år 

Hvor er du sød, tusinde tak. Året er startet knap så godt, men håber det slutter væsentlig bedre. Med en baby

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.