7+0 hedder den nu ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. februar 2012

Kofoed.

morethanperfect skriver:

Nej det tror jeg ikke . Heheh .. 

Altså Daniel er tvilling . Men jeg har ingen tvillinger i min familie ... 

Daniel tæller ikke med i forhold til generne, men enæggede er jo tilfældigt, så måske

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2012

VNB

morethanperfect skriver:

Og ja .. I dag har jeg holdt øje med om jeg blir tykkere henunder aften som jeg gjorde med Oscar , og det er ikke særlig meget ..

Min mave ser stort set sådan ud hele dagen .. Men FØLER mig mere oppustet om aftenen .. Selvom den stort set har samme størrelse .. Heheh

7+0 .. 

hvor er du fin søde! og STOR 

der må sku være 2 derinde... andet kan da ikke passe.. 

Anmeld

6. februar 2012

morethanperfect

Kofoed. skriver:

Daniel tæller ikke med i forhold til generne, men enæggede er jo tilfældigt, så måske

Nej det da kun piger der kan gi det videre ik ?

Puha ja .. Der er kun en

Anmeld

6. februar 2012

morethanperfect

VNB skriver:

hvor er du fin søde! og STOR 

der må sku være 2 derinde... andet kan da ikke passe.. 

Tak

Ja .. Jeg blevet ret tyk på det sidste stykke tid

Hehe ..

Anmeld

6. februar 2012

morethanperfect

FrkZier skriver:

det godt nok også gået hurtigt - men i det mindste er man ikke 1 sek. i tvivl om det er en bebse mave, og ikke en pizzamave

Nej det dét gode ved det

Anmeld

6. februar 2012

VNB

morethanperfect skriver:

Tak

Ja .. Jeg blevet ret tyk på det sidste stykke tid

Hehe ..

i overvejer ikke en tidligt scanning for at finde ud af om der ligger 2 (eller 3) derinde? hihihi  

uanset hvad så sidder maven allerede nu SMUKT på dig! er helt sikkert på at mange ville ønske det gik lige så stærkt! 

Anmeld

6. februar 2012

morethanperfect

VNB skriver:

i overvejer ikke en tidligt scanning for at finde ud af om der ligger 2 (eller 3) derinde? hihihi  

uanset hvad så sidder maven allerede nu SMUKT på dig! er helt sikkert på at mange ville ønske det gik lige så stærkt! 

Njaa .. Vi venter ..
Tror kun der ligger en derinde

Jeg skal scannes den 29 Feb ..  

Anmeld

6. februar 2012

Kofoed.

morethanperfect skriver:

Nej det da kun piger der kan gi det videre ik ?

Puha ja .. Der er kun en

Både ja og nej. Det er kun pigen der kan frigive to æg, men hvor i får er datter, så kan hun godt få genet fra daniel, hvis han altså er tveægget.

Anmeld

6. februar 2012

morethanperfect

Kofoed. skriver:

Både ja og nej. Det er kun pigen der kan frigive to æg, men hvor i får er datter, så kan hun godt få genet fra daniel, hvis han altså er tveægget.

Nå ja .. Det sådan det er .. Men det er vidst også noget med en tvilling , pige , kan få tvillinger også .. De havde i hvert fald stor sansynlighed for det ..

Anmeld

6. februar 2012

Kofoed.

morethanperfect skriver:

Je

Nå ja .. Det sådan det er .. Men det er vidst også noget med en tvilling , pige , kan få tvillinger også .. De havde i hvert fald stor sansynlighed for det ..

Jep, genet går også fra kvinde til kvinde, men man sagde i gamle dage, at tvillinger sprang en generation over, men her var det to.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.