Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hvor er du ( I ) smukke !
Kæmpe tillykke !! (:
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Wauw du ser godt ud LIgner et rigtig dejligt bryllup
TbCp skriver: Hvor er du smuk!!! Der ser bare så gennemført ud, din kjole, den lille brudepige, perlerne i buketten osv. Virkelig smukt. Hvilken kirke blev i gift i? Og hvor holdt i fest?
Hvor er du smuk!!! Der ser bare så gennemført ud, din kjole, den lille brudepige, perlerne i buketten osv. Virkelig smukt. Hvilken kirke blev i gift i? Og hvor holdt i fest?
Ihhh tusind tak. Vi blev gift i Tune kirke og holdte festen i et lokale i ishøj.
Zafir skriver: Tillykke Var I gift med hinanden i forvejen? Siden du skriver at nu kom kirkebrylluppet???Og var det ikke mega koldt, da I kom ud af kirken? - Jeg må også sige WAUW til kjolen. Den er rigtig flot!
Tillykke Var I gift med hinanden i forvejen? Siden du skriver at nu kom kirkebrylluppet???Og var det ikke mega koldt, da I kom ud af kirken? - Jeg må også sige WAUW til kjolen. Den er rigtig flot!
Tak Ja vi blev gift på rådhuset januar sidste år da jeg var højgravid
Det var faktisk ikk så koldt som jeg troede det ville blive heldigvis men solen var også meget fremme. Så lækkert.
Tusind tusind tak alle sammen
MIWULA skriver: Tak Ja vi blev gift på rådhuset januar sidste år da jeg var højgravid Det var faktisk ikk så koldt som jeg troede det ville blive heldigvis men solen var også meget fremme. Så lækkert.
Hold da helt op nogle flotte billeder!!!
Ser ud til i havde et fantastisk bryllup! -Stort tillykke
MIWULA skriver: Så blev det vores tur til at blive gift i kirken og holde stor fest i lørdags. Hold op en dejlig dag. Viser lige lidt billeder. Vi har ikk fået alle billeder endnu så der kommer nok oz lidt senere.
Så blev det vores tur til at blive gift i kirken og holde stor fest i lørdags. Hold op en dejlig dag. Viser lige lidt billeder. Vi har ikk fået alle billeder endnu så der kommer nok oz lidt senere.
Miss Juul skriver: Hold da helt op nogle flotte billeder!!! Ser ud til i havde et fantastisk bryllup! -Stort tillykke
Tusind tak det havde vi helt bestemt oz.
Laura. skriver: Smuk kjole og endnu smukkere brud ! Håber I havde en helt fantastisk og uforglemmelig dag. Stort tillykke herfra.
Smuk kjole og endnu smukkere brud ! Håber I havde en helt fantastisk og uforglemmelig dag. Stort tillykke herfra.
Mange tak
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128