Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
WAUW nogle flotte billeder - og en smuk brud! Stort tillykke med dagen
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MaleneJensen skriver: Hvor er i Kønne alle sammen Og rigtig gode billeder i har fået taget
Hvor er i Kønne alle sammen Og rigtig gode billeder i har fået taget
Tusind tak
Maja84 skriver: Hvor ser det bare godt ud, og smuk brud i smuk kjole, glæder mig da endnu mere nu til det bliver min tur om kun 16 dage håber i havde en dejlig fest, og en helt igennem fantastisk og mindeværdig dag <3
Hvor ser det bare godt ud, og smuk brud i smuk kjole, glæder mig da endnu mere nu til det bliver min tur om kun 16 dage håber i havde en dejlig fest, og en helt igennem fantastisk og mindeværdig dag <3
Vi havde en rigtig dejlig dag.
Dejligt der er ikk lang tid til held og lykke og tilykke når i kommer til dagen.
Babymor2010 skriver: WAUW nogle flotte billeder - og en smuk brud! Stort tillykke med dagen
Mange mange tak.
AalborgPigen skriver: Ej hvor fedt og have en speciel kjole
Ej hvor fedt og have en speciel kjole
Ja det er nemlig så.
Sofia skriver: Sikke mange smukke billeder! Håber I havde en fantastisk dag!
Sikke mange smukke billeder! Håber I havde en fantastisk dag!
Tusind tak vi havde en rigtig dejlig dag.
MIWULA skriver: Så blev det vores tur til at blive gift i kirken og holde stor fest i lørdags. Hold op en dejlig dag. Viser lige lidt billeder. Vi har ikk fået alle billeder endnu så der kommer nok oz lidt senere.
Så blev det vores tur til at blive gift i kirken og holde stor fest i lørdags. Hold op en dejlig dag. Viser lige lidt billeder. Vi har ikk fået alle billeder endnu så der kommer nok oz lidt senere.
WOW! x10.000 altså! .. skide flotte billeder, så smuk kjole.. og fantastiske farver.
Nøj manner jeg glæder mig til at blive gift
HeidiØ skriver: WOW! x10.000 altså! .. skide flotte billeder, så smuk kjole.. og fantastiske farver. Nøj manner jeg glæder mig til at blive gift
Ihhh tusind tak Dejligt er det snart??
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128