hmmmm spørgsmål

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

393 visninger
8 svar
0 synes godt om
6. februar 2012

aya-zia

hej alle i dejlige damer... (og mænd)

jeg tænkte på om der var nogle som måske kunne svare på en lille ting.

jeg fik lavet en medicinsk abort den 5 januar fordi den sad uden for livmoderen....

mig og kæresten har været sammen efterfølgende men vi kom til og tænke på hvor hurtig efter man endelig kan blive gravid...

jeg har ikke fået min mens endnu.... normalt kommer den omkring den 1, men den kan jo været kommet ud af rytme på grund af aborten....!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2012

Camillos

aya-zia skriver:

jeg fik lavet en medicinsk abort den 5 januar fordi den sad uden for livmoderen....

mig og kæresten har været sammen efterfølgende men vi kom til og tænke på hvor hurtig efter man endelig kan blive gravid...

jeg har ikke fået min mens endnu.... normalt kommer den omkring den 1, men den kan jo været kommet ud af rytme på grund af aborten....!!!

du kan blive gravid med det samme, efter en abort faktisk. din krop har en masse hormoner fra tidligere graviditet, som så skulle gøre man bliver hurtigt gravid igen. Lægerne siger gerne der skal gå lidt tid inden man prøver igen af psykiske oversager.. ved ikke med medicinsk abort om det vil kunne påvirke "det ny foster" ? 

Anmeld

6. februar 2012

aya-zia

Camillos skriver:

du kan blive gravid med det samme, efter en abort faktisk. din krop har en masse hormoner fra tidligere graviditet, som så skulle gøre man bliver hurtigt gravid igen. Lægerne siger gerne der skal gå lidt tid inden man prøver igen af psykiske oversager.. ved ikke med medicinsk abort om det vil kunne påvirke "det ny foster" ? 

hmmmm har ikke hørt at den kan påvirke forsteret....

jeg mente nok man kunne blive gravid med det samme...

sådan rent psykisk er det ik noget problem hvis jeg er gravid igen... jeg var kun 4 uger henne da jeg fik den lavet og viste først jeg var gravid den dag jeg fik medicinen.... så jeg havde slet ik nået og tænke på at jeg var gravid....

vi vil meget gerne ha en baby men IKKE uden for livmoderen...

Anmeld

6. februar 2012

FrkZier

aya-zia skriver:

jeg fik også selv en kirugisk abort d. 5/1-12 og går også stadig og venter spændt på mens..

jeg har sagt til mig selv at hvis jeg ikke har fået min mens inden for 6 uger efter så tager jeg en test og ser om det fordi jeg er blevet gravid igen

Anmeld

6. februar 2012

aya-zia

FrkZier skriver:

jeg fik også selv en kirugisk abort d. 5/1-12 og går også stadig og venter spændt på mens..

jeg har sagt til mig selv at hvis jeg ikke har fået min mens inden for 6 uger efter så tager jeg en test og ser om det fordi jeg er blevet gravid igen

lidt "sjovt" at vi fik det samme dag... du ved hvad jeg mener

ja det er også lidt den frist jeg har sat mig i hovedet....

bløde du længe efter du havde fået den...???

Anmeld

6. februar 2012

FrkZier

aya-zia skriver:

lidt "sjovt" at vi fik det samme dag... du ved hvad jeg mener

ja det er også lidt den frist jeg har sat mig i hovedet....

bløde du længe efter du havde fået den...???

ja det samme tænkte jeg

jeg blødte faktisk kun 2 dage og har overhovedet ikke blødt siden

Anmeld

6. februar 2012

aya-zia

FrkZier skriver:

ja det samme tænkte jeg

jeg blødte faktisk kun 2 dage og har overhovedet ikke blødt siden

jeg blødte også kun to dage... og har slet ikke haft optræk eller noget til og skulle ha det...

havde lige 4 dage i sidste uge men MEGA kvalme... men lørdag var det væk igen... har ikke haft noget siden

Anmeld

6. februar 2012

FrkZier

aya-zia skriver:

jeg blødte også kun to dage... og har slet ikke haft optræk eller noget til og skulle ha det...

havde lige 4 dage i sidste uge men MEGA kvalme... men lørdag var det væk igen... har ikke haft noget siden

jeg synes heller ikke der har været noget overhovedet, ud over jeg de sidste par dage har haft voldsomt øget apetit - overvejede kraftigt at teste idag, men nu vil jeg overholde det og vente 6 uger, så jeg ikke bliver skuffet hehe

Anmeld

6. februar 2012

aya-zia

FrkZier skriver:

jeg synes heller ikke der har været noget overhovedet, ud over jeg de sidste par dage har haft voldsomt øget apetit - overvejede kraftigt at teste idag, men nu vil jeg overholde det og vente 6 uger, så jeg ikke bliver skuffet hehe

hehe ja jeg har også overvejet her de sidste par dage... men jeg vil heller ikke....

desværre presser min kæreste lidt på... så det er faktisk i øjeblikket rart han er tilbage i norge hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.