Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Camulla skriver: Jeg har også huen - og sengetøjet. Elsker det!
Jeg har også huen - og sengetøjet. Elsker det!
Silas har også huen
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Puslingen skriver: Hmm det skal være som på billedet bare minus rib kan på benene Bum bum det jeg havde tænkt var ballonstoffet til bukserne og det sorte som lapper og lommer. Men det andet lyder jo også fedt...Årh nu ved jeg ikke helt....
Hmm det skal være som på billedet bare minus rib kan på benene Bum bum det jeg havde tænkt var ballonstoffet til bukserne og det sorte som lapper og lommer. Men det andet lyder jo også fedt...Årh nu ved jeg ikke helt....
Starter med disse så kan du tænke over de andre.
malunte skriver: Hvor er de bare fine. Jeg vil gerne købe et par til min dreng. Det vil være fint, hvis han kan passe dem til sommer, hvor han bliver 2, men jeg er lidt i tvivl om det skal være 86-92 eller 92-98. Ved du om de er store eller små i størrelsen? Han bruger 80-86 i bukser nu. Kan du lave dem som på billedet men med blå eller grøn ribkant i stedet for rødt?
Hvor er de bare fine. Jeg vil gerne købe et par til min dreng.
Det vil være fint, hvis han kan passe dem til sommer, hvor han bliver 2, men jeg er lidt i tvivl om det skal være 86-92 eller 92-98. Ved du om de er store eller små i størrelsen? Han bruger 80-86 i bukser nu.
Kan du lave dem som på billedet men med blå eller grøn ribkant i stedet for rødt?
Så ville jeg vælge 86/92 , de er store i str.
Silas er 2 år og bruger 92 i tøj. Han passer disse bukser str 86/92.
Har tyrkis ribkant, grøn ribkant og muligvis også den mørkeblå .. Skal jeg lige tjekke
Super - så vil jeg gerne bestille i 86-92 til ham.
Hvis du har den mørkeblå rib, må det gerne være den - ellers den grønne.
Sender du en pb med dit kontonummer?
bullerbassen skriver: Ja de er super fine - str hedder 56/62 eller 62/68 og koster 85 pp
Ja de er super fine - str hedder 56/62 eller 62/68 og koster 85 pp
oki overvejer lige....
eliasogmor skriver: oki overvejer lige....
Det gør nu bare
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128