Tullebukser str 92/98 ( molo regnbue )

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
25. februar 2012

bullerbassen

Mamalou skriver:

Min kæreste ved åbenbart ikke hvad god stil er... Den er så fed den flyverdragt, ligesom alt andet regnbue fra Molo. Jeg ville købe den til næste sæson - den er nedsat nu - men den var kæresten ikke med på. Øv!

Øv øv her var manden heldigvis med på ideen så en styks fed flyverdragt hænger på knagen sammen med en elefanthue

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2012

Mamalou

bullerbassen skriver:

Øv øv her var manden heldigvis med på ideen så en styks fed flyverdragt hænger på knagen sammen med en elefanthue

Snyd....

Anmeld

25. februar 2012

bullerbassen

Mamalou skriver:

Snyd....

Du må liste den ind uden han opdager det og når han gør er det for sent og bytte

Anmeld

25. februar 2012

Mamalou

bullerbassen skriver:

Du må liste den ind uden han opdager det og når han gør er det for sent og bytte

Tro mig jeg har overvejet det! Er træt af, at jeg spurgte ham, for da jeg købte flyverdragten Villads har nu, var han ikke været med på råd... Det var kun fordi jeg ville vise ham den, fordi jeg synes den er fed... Man lærer nyt hver dag

Anmeld

25. februar 2012

2721

Charlie vil gerne have et par i str 86/92 og resten må vi tale om, men er også sikker på ballon stoffet med sorte lapper og lommer, så må vi tale om det andet når overskuddet er der

Anmeld

25. februar 2012

bullerbassen

Mamalou skriver:

Tro mig jeg har overvejet det! Er træt af, at jeg spurgte ham, for da jeg købte flyverdragten Villads har nu, var han ikke været med på råd... Det var kun fordi jeg ville vise ham den, fordi jeg synes den er fed... Man lærer nyt hver dag

Ja så kan du lære det 

Anmeld

25. februar 2012

bullerbassen

Puslingen skriver:

Charlie vil gerne have et par i str 86/92 og resten må vi tale om, men er også sikker på ballon stoffet med sorte lapper og lommer, så må vi tale om det andet når overskuddet er der

Skal jeg lave søde hvilken farve rib vil du have på ???

Og skal der ribkant ved benene også 

Ville du have sorte fløjls bukser med lommer af ballon ?? 

Anmeld

25. februar 2012

Camulla

bullerbassen skriver:

Jeg har også huen - og sengetøjet. Elsker det!  

Anmeld

25. februar 2012

2721

Hmm det skal være som på billedet bare minus rib kan på benene
Bum bum det jeg havde tænkt var ballonstoffet til bukserne og det sorte som lapper og lommer. Men det andet lyder jo også fedt...
Årh nu ved jeg ikke helt....

Anmeld

25. februar 2012

malunte

Hvor er de bare fine. Jeg vil gerne købe et par til min dreng.

Det vil være fint, hvis han kan passe dem til sommer, hvor han bliver 2, men jeg er lidt i tvivl om det skal være 86-92 eller 92-98. Ved du om de er store eller små i størrelsen? Han bruger 80-86 i bukser nu.

Kan du lave dem som på billedet men med blå eller grøn ribkant i stedet for rødt?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.