Hvad får jeres børn til morgenmad...
Vi har en mindre morgenmads krise her hjemme hos dem alle tre...
Jeg vil så gerne have at de starter dagen godt, men de køre træt i det deres mor mener er godt..
Vi har meget længe haft en aftale der hed at man spiser et halvt stykke rugbrød m. ost og så måtte man vælge mellem cormflakes eller havregryn/grød,(m. sukker) det har kørt sådan længe og de var glade og deres mor var glad *S*
Men de gider det ikke mere, eller det vil sige rugbrødet holder vi stadig fast på - jeg smør det så det står der ude når de kommer ud til bordet, så det spiser de bare... det er 2 kvarte til hver.
Men de gider ikke spise noget som helst andet bagefter - jo toastbrød m. påægschokolade, så er de glade, men det er jeg altså ikke... og der er jeg måske lidt streng !!!
I weekenden spiser vi altid morgenbrød og blødkogte æg, det er fast hygge men i hverdagen når de alle tre skal ud af døren ser jeg bare helst de spiser noget godt.. men gider altså heller ikke at kæmpe med dem...
Knus Pia, som bare vil høre hvad morgenmaden står på hjemme hos jer... - det er vel ikke kun mig der går op i de skal starte med noget godt...
Anmeld