Er du "mor kedelig"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. marts 2009

lonemus

Jeg bruger make-up dagligt, sætter hår osv. Så nej, jeg vil ikke betragte mig selv, som en kedelig mor. Jeg køber ikke så meget tøj som før, men jeg klæder mig pænt og pynter gerne med et tørklæde om halsen. Jeg går aldrig i joggingsæt, kan simpelthen ikke fordrage det

MIn mor har aldrig gået med make-up og har altid gået i joggingtøj - måske det er derfor jeg hader joggingtøj og altid går med make-up

Lone

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2009

Tina2

Jeg bliver aldrig mor-kedelig og går i kedeligt tøj og håret halvt sat og ingen make up!!!!

Går ingen steder uden make up og køber en hel del lækkert tøj og lækkert undertøj også... Synes det er MEGA vigtigt ikke at "falde af" på den bare fordi man bliver mor.....

Jeg elsker at bruge laaaang tid på badeværelset og gøre mig lækker, selvom vi bare skal være hjemme:-) Og min mand elsker det;-)

Vores "voksentid" er jo mest om aftenen, men synes vi er gode til at huske på hinanden også selvom børnene er der:-)

Kh Tina

Anmeld

18. marts 2009

Heidi B

Jeg er helt sikkert mor kedelig..... men før var jeg så Heidi kedelig...
Går aldrig med make up. (får dog farvet bryn og vipper)
Skifter ofte til løst tøj når jeg kommer hjem.
Vi planlægger ofte hvornår vi har putte tid, fordi vi kan have en uge(som denne og næste), hvor min mand er gået i seng når jeg kommer hjem, og han er taget på job når jeg står op...

Men jeg går regelmæssigt til frisør, fodbisse, afspæningspæd og kosmetolog.
Ville gerne have mit hår sad som jeg sætter det om morgenen hele dagen, men det gør det ikke... det klasker....

Heidi

Anmeld

18. marts 2009

stinna87

Har aldig været den der har gået vildt meget op i hår, tøj og make up... Men når vi skal ud gør jeg helt klart noget ud af mig selv, både for egen og mandens skyld... Får da også forholdvis ofte farvet ogklippet håret, gider bare ikke sætte det i hverdagene (dovenskab, men absolut ikke noget med mor rollen) Og frækt undertøj osv bliver stadig købt og brugt, så synes bestemrt ikke jeg er blevet mor kedelig... Tror jeg heller ikke hverken mand, vennerne eller familien synes....

Anmeld

18. marts 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Jeg er helt sikkert lækker mor Men ikke til hverdag. Til hverdag, skal det bare fungere, men jeg er ikke sådan kedelig hessian-sæk agtig

Men samtidig, er jeg vild med at dresse op og være hottie

Så måske, egentligt midt i mellem?

Anmeld

19. marts 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Nu er jeg ikke mor endnu, men for et halvt års tid siden havde jeg meget læsning og sad derfor hjemme sammen med min kæreste (arbejder hjemmefra) og opdagede på et tidspunkt at jeg faktisk rendte rundt i mine hjemmebukser (løse jogging-agtige) 6 ud af ugens 7 dage. Jeg hoppede STRAKS i jeans og tog mascara på! Da jeg så en uges tid senere var hjemme i Danmark på visit snakkede vi sammen på webcam og så siger han pludselig "skat - kan du ikke hoppe i dine hjemmebukser? Du ser så sexet ud når du har dem på" Og hans ord er min lov...

Anmeld

19. marts 2009

Cris

Diana/Claus skriver:

Jeg synes det er så utroligt vigtigt at man husker og lege/være kærester, så ja selvfølgelig gør jeg stadig noget ud af mig selv, selv om jeg synes det er hård og lige få nået et bad og alt det andet med en meget mor syg baby, men jeg har det heller ikke selv særlig godt med ikke at gøre noget ud af mig selv så føler jeg mig sgu lidt klam.

Ja lige nu går jeg nok lidt mere op i at være mor end elsker men han hænger jo os i patten på mig hele tiden og jeg nyder helt vild den kontakt med min lille baby men han er jo os kun knap en måned men jeg håber og tror på at med tiden bliver jeg lige meget begge dele da jeg synes det er vigtig.

ja jeg har ændret mig men Claus synes heldig vis at det er til det bedre.

NEJ har ikke ændret mit udseende og kommer heller ikk til det (jo måske til noget frækkere ) jeg er tilfreds med hvordan jeg ser ud så nej skal ikke ændres andet end jeg skal strammes op selvfølgelig.

Jeg ELSKER sex så selvfølgelig er jeg stadig en sex killing griner det skal et barn da ikke ændre på og sex legetøjet bliver da ikke lagt på loftet bare fordi lille lucas er kommet til.

og ja jeg har kun været mor i en måned så alt kan nå og ændre sig men jeg tror ikke på det sker da vi begge synes det super vigtigt så selv om vi ikke har så meget tid sammen alene så bruger vi den tid vi nu har på at være kærester.

Knus Diana som ELSKER at være mor og ELSKER at være kæreste samtidig.

Hej Diana, jeg tror ikke, du skal tænke så meget på det. Du har en nyfødt derhjemme og er meget svært. Faktisk de første 2 eller 3 år er meget kravende. Men jeg tror, at artiklen snakker også om kvinder, som har fået måske flere børn og de er ved at være stor nok og alligevel går hun rund som mor hele tiden. Det bliver en vanne nogle gang, tror jeg. Efter at have små børn som kraver konstant opmærksomhed bliver det lidt mærkeligt at have nogle børn som pludselidt kan bruge noget tid for sig selv. Og det kunne være at det er der, hvor vi glemmer at det er måske på tiden, at vi sætter hår på en smart måde, køber noget sjovt tøj og bruger mere kvalitets tid med manden. Jeg kender i hver fald nogle stykker som har børn som allerede er 10 år og mor ser så kedeligt ud. Det må vi huske at tage lidt hensyn til...

Anmeld

19. marts 2009

Lullaby

Jamen jeg køber da både kostumer og når vi skal nogle steder gør jeg mig lækker. I hverdagen tager jeg ikke makeup på af den simple grund at jeg ammer og Yazmin IKKE skal have al det kemi som der kommer i min krop pga makeupen. I hverdagen sætter jeg hår og tager pænt tøj på men makeupen kommer ikke på

Anmeld

19. marts 2009

1977

Profilbillede for 1977
Lidt kedelig er man vel altid Jeg har altid make up på og mit løse tøj er sorte lærredsbukser og en figur trøje eller top.

Anmeld

19. marts 2009

BinaMor

hvis man bliver "mor kedelig" så er der nok en grund til det. det er jo manglende overskud. der ligger altid en grund bag ved. at gå i joggingtøj betyder ikke uhygienisk!!!!!
jeg sys ikke man skal kalde det mor kedelig. hvis man ikke orker gøre noget ud af sig selv kan manden jo hjælpe lidt mere til derhjemme. hvis man bare ikke ejer lysten så fred være med det. man behøver ikke bære make up for at være smuk, god i sengen eller en sjov hustru. det er i sidste ende den enkelte familie det handler om og ikke andres mening

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.