Er du "mor kedelig"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.007 visninger
19 svar
0 synes godt om
18. marts 2009

Pia.

Har læst en artikel omkring det at blive mor (i et gammelt tidens kvinder blad) - kvinder har en tendens til at blive "Mor kedelige" når de er blevet gift og har fået børn ?

Så blev jeg lidt nysgerrig efter at høre hvordan I ser jer selv ?

Hånden på hjertet piger....

- Gør I jer stadig lækre, frække og forførende over for jeres mænd/kærester?

- Går I mere op i rollen som mor end I gør som kæreste, elsker m.m ?

- Har I ændret jer som person over for jeres mand/kæreste?

- Har i ændret udseende ? bliver håret bare sat i en knold i nakken eller er det lange hår skiftet ud med en kort "mor frisure" ?

Fortæl gerne hvorfor du stadig ser dig selv som en sex killing i sengen eller hvorfor du hellere vil sove ?

Hvem er du ?

Knus Pia...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2009

Nemesis

- Gør I jer stadig lækre, frække og forførende over for jeres mænd/kærester? Jeps og har også "tøjet" til det.

- Går I mere op i rollen som mor end I gør som kæreste, elsker m.m ? De to roller er helt delt op...alt før kl 20 er mere morminded..dermed ikke sagt at jeg ikke kan gejle manden op via mail, sms, chat.

- Har I ændret jer som person over for jeres mand/kæreste? Nej..

- Har i ændret udseende ? bliver håret bare sat i en knold i nakken eller er det lange hår skiftet ud med en kort "mor frisure" ? Hmm jeg har både haft mellemlangt og langt hår...og har nu rimeligt langt igen...men det både hænger, bliver sat op alt efter mit humør.

Fortæl gerne hvorfor du stadig ser dig selv som en sex killing i sengen eller hvorfor du hellere vil sove ? uha sex er fantatisk og kan ikke undværes.

:-) Sisse

Hvem er du ?

Knus Pia...

Anmeld

18. marts 2009

Diana...

PiaR skriver:

Har læst en artikel omkring det at blive mor (i et gammelt tidens kvinder blad) - kvinder har en tendens til at blive "Mor kedelige" når de er blevet gift og har fået børn ?

Så blev jeg lidt nysgerrig efter at høre hvordan I ser jer selv ?

Hånden på hjertet piger....

- Gør I jer stadig lækre, frække og forførende over for jeres mænd/kærester?

- Går I mere op i rollen som mor end I gør som kæreste, elsker m.m ?

- Har I ændret jer som person over for jeres mand/kæreste?

- Har i ændret udseende ? bliver håret bare sat i en knold i nakken eller er det lange hår skiftet ud med en kort "mor frisure" ?

Fortæl gerne hvorfor du stadig ser dig selv som en sex killing i sengen eller hvorfor du hellere vil sove ?

Hvem er du ?

Knus Pia...

Jeg synes det er så utroligt vigtigt at man husker og lege/være kærester, så ja selvfølgelig gør jeg stadig noget ud af mig selv, selv om jeg synes det er hård og lige få nået et bad og alt det andet med en meget mor syg baby, men jeg har det heller ikke selv særlig godt med ikke at gøre noget ud af mig selv så føler jeg mig sgu lidt klam.

Ja lige nu går jeg nok lidt mere op i at være mor end elsker men han hænger jo os i patten på mig hele tiden og jeg nyder helt vild den kontakt med min lille baby men han er jo os kun knap en måned men jeg håber og tror på at med tiden bliver jeg lige meget begge dele da jeg synes det er vigtig.

ja jeg har ændret mig men Claus synes heldig vis at det er til det bedre.

NEJ har ikke ændret mit udseende og kommer heller ikk til det (jo måske til noget frækkere ) jeg er tilfreds med hvordan jeg ser ud så nej skal ikke ændres andet end jeg skal strammes op selvfølgelig.

Jeg ELSKER sex så selvfølgelig er jeg stadig en sex killing griner det skal et barn da ikke ændre på og sex legetøjet bliver da ikke lagt på loftet bare fordi lille lucas er kommet til.

og ja jeg har kun været mor i en måned så alt kan nå og ændre sig men jeg tror ikke på det sker da vi begge synes det super vigtigt så selv om vi ikke har så meget tid sammen alene så bruger vi den tid vi nu har på at være kærester.

Knus Diana som ELSKER at være mor og ELSKER at være kæreste samtidig.

Anmeld

18. marts 2009

Honningblomst

Jeg er helt klart en milf-griner- det fik jeg af vide for noget siden...nej, sådan helt ærligt, så går jeg meget op i at se godt ud...ikke for min mands skyld, da jeg jo ikke har nogen, men fordi jeg har det godt med at være velplejet og lækker.
Og en knold i nakken kan da også være pænt-smiler

Knus Eva lækker-mor...

Anmeld

18. marts 2009

vanessa

Jeg har altid gået op i mit udseende......
Synes også det vigtig at man ikke falder af på det fordi man nu har
barn/børn eller gift .
jeg vil altid gøre sådanne.....lige indtil jeg bliver så gammel at jeg ikke kan det mere...
Det noget som ligger fulstændigt naturligt for mig...

vanessa.

Anmeld

18. marts 2009

Susan1978

Jeg prøver også at gå velklædt men må nok indrømme at når jeg kommer hjem fra arbejde , ryger der tit noget mere behageligt tøj på, så som løse bukser og en lækker top eller t-shirt.

Så måske jeg ikke er så lækker hjemme som på arbejdet. Men hvad hår osv angår prøver jeg virkelig at føle efter selv, for jeg kan ikke have karen-kedelig hår.

Jeg mener ikke jeg har ændret mig som kæreste, men jeg har helt sikkert ændret mig efter jeg er blevet mor, jeg går ikke så meget op i fester og druk mere som jeg gjorde tidligere og er vi til fest drikker jeg heller ikke igennem mere som før i tiden , for mine børn forstår desværre ikke at jeg har tømmermænd og hellere vil ligge på sofaen, så der er helt sikkert lagt en dæmper.

Men derimod er min kæreste ikke ret go til at gøre noget for at se godt ud for mig.. eller gøre noget for mig, det er først når han skal ud eller til fest at han gør noget ved sig selv og det kan jeg godt være træt af... men tro mig han får det også at vide tit.

Anmeld

18. marts 2009

Janep

Jeg er helt klart blevet mor kedelig

ved ikk om det er godt elelr skidt men jeg har det ihvertfald godt med det

Anmeld

18. marts 2009

Diana...

Susan1978 skriver:

Jeg prøver også at gå velklædt men må nok indrømme at når jeg kommer hjem fra arbejde , ryger der tit noget mere behageligt tøj på, så som løse bukser og en lækker top eller t-shirt.

Så måske jeg ikke er så lækker hjemme som på arbejdet. Men hvad hår osv angår prøver jeg virkelig at føle efter selv, for jeg kan ikke have karen-kedelig hår.

Jeg mener ikke jeg har ændret mig som kæreste, men jeg har helt sikkert ændret mig efter jeg er blevet mor, jeg går ikke så meget op i fester og druk mere som jeg gjorde tidligere og er vi til fest drikker jeg heller ikke igennem mere som før i tiden , for mine børn forstår desværre ikke at jeg har tømmermænd og hellere vil ligge på sofaen, så der er helt sikkert lagt en dæmper.

Men derimod er min kæreste ikke ret go til at gøre noget for at se godt ud for mig.. eller gøre noget for mig, det er først når han skal ud eller til fest at han gør noget ved sig selv og det kan jeg godt være træt af... men tro mig han får det også at vide tit.

Uhh det så trist når man gør noget ud af det for manden og ikke omvendt godt du siger det til ham

Anmeld

18. marts 2009

Doktor Doolittle

Her er det lidt med forskel. Jeg gør som regel noget ud af mig selv for at se dejlig ud for mig selv og andre Jeg er dog omvendt blevet mere afslappet efter jeg er blevet mor, forstået på den måde at nu kan jeg sagtens smutte til bageren med morgenhår hvis det er påkrævet, det kunne jeg aldrig have fundet på før.

Nogle dage er jeg enormt tændt på sex men der findes da også dage hvor jeg hellere vil sove

Jeg går lige så meget op i at være en god mor som at være en god kæreste, men kæreste-tiden ligger fortrinsvis om aftenen

Tina

Anmeld

18. marts 2009

Rasmine

Jeg kunne ALDRIG finde på at bevæge mig udenfor, uden MINDST mascara.
Synes jeg ser helt syg og bar ud i ansigtet, uden.
I forhold til før, kan jeg godt se ungerne får mere tøj, end jeg gør, men når jeg så endelig køber noget er det dyre, holdbare, klassiske ting, som jeg går i til det er slidt ned.
Tror også det kommer an på hvad man er opvokset med, jeg er opvokset med en mor som også altid går med make-up.

Synes faktisk det burde være ved lov, at kvinder skulle gøre noget ud af sig selv.
Der er da ikke noget værre end at se på en kvinde, som ser slidt ud, spaltet hår, ingen make-up, og joggingtøj.
Stakkels mand da, mon han gider knalde sådan én i længden?

Mette - nu med fordomme!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.