Hvorfor er det man ikke må løfte når man er gravid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. februar 2012

christina92

I starten er det lige så meget for at du ikke skal tabe bebs. Mener lægen siger ikke mere end 10 KG de første 12 uger og derefter må man lytte til kroppen! Og som de andre siger passe på man ikke løfter for meget så fødslen går i gang.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2012

Mor til Ella

DET Poulsen skriver:

- Og hvorfor er det præcis at alle folk siger man skal passe på sig selv..

Hvad er det der kan gå galt og hvad kan der ske med den lille, hvis man netop ikke passer på og bare knokler på..

Har tit tænkt det samme.

Jeg har kørt på hele vejen igennem er først gået på barsel idag med 13 dage til termin. Har både slæbt møbler i ikea inden for den sidst måned, ALLE siger pas nu på dig selv men jeg har det godt og min jordmoder siger at når man har været igang er fødslen ofte nemmere.

Selvfølgelig skal man passe på sig selv, men man skal også lade være at tro man ikke skal rører en finger og det er en sygdom Der er piger i min jordmoder gruppe der mener de hverken kan støvsuge eller tømme en opvaskemaskine, synes sku det er træls at hører på, og stakkels mænd siger jeg bare.

Det er min holdning og baby har det rigtig godt i maven stadigvæk

Anmeld

6. februar 2012

Sujan

Fandt lige dette...

http://altomboern.dk/tung-loeft-graviditet

Jeg har lige løftet en del og er i uge 33. Tror som mange andre skriver, at man skal lytte til ens krop.. jeg havde en dag i går hvor jeg ikke kunne så meget, da jeg hurtig blev træt og øm.. men i dag har jeg så kunne flere ting uden kroppen sagde fra..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.