skal bruge et godt råd :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. februar 2012

BabyMiracle <3

Princesspigen skriver:

ved ikke om der stadig er nogle af jer der følger med her, men altså min mens er udeblevet 1 uge og 1 dag nu..

som skrevet tidliger på ugen tog jeg jo en test da flere her inde sys det var en god ide..

hvor længe skal jeg vente med at teste igen hvis ikke min mens kommer ?

den er sikkert lige på trapperne men vil gerne vide hvordan jeg skal forholde mig i forhold til fremtiden og sådan ? :-)

Jeg ville nok teste sådan ca NU  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2012

Princesspigen

maja, det er kun 2-3 dage siden jeg testede og det er sket 1 gange før at min mens var 1½ uge for sinket. så lig nu sys jeg måske ikke.. men tja ved ik ?

Anmeld

9. februar 2012

Princesspigen

1 uge og 2 dage over tid med mens..

venter og venter men der er ingen tegn på det endnu..

men kun 3 dage siden jeg testede negativ eller sådan så syndes det er for tideligt at teste endnu..

men hvad sys i ?

jeg forventer jo lidt at min mens kommer men bare er forsinket

Anmeld

10. februar 2012

LauraL

Princesspigen skriver:

men kun 3 dage siden jeg testede negativ eller sådan så syndes det er for tideligt at teste endnu..

men hvad sys i ?

Jeg synes også du skal prøve at teste igen, stregen kan jo komme fra den ene dag til den anden.... Jeg testede også først positiv en uge over tid... 

Men kan godt følge dig mht den skuffelse der kommer hver gang man tester og der kun kommer 1 streg... Der gik også flere dage mellem jeg testede.... 

Mit endte desværre i en SA, så nu går vi igen og venter på 2 streger.... 

Pøj pøj med det, håber du opdaterer når du ved mere... :-) krydser fingre for jer... 

Anmeld

10. februar 2012

FrkZier

Princesspigen skriver:

men hvad sys i ?

synes helt bestemt du skal tesste, da du testede sidst kan det jo godt være der ikke var nok hcg til den opfangede det - så test,test,test

Anmeld

10. februar 2012

Princesspigen

jeg har i forbindelse med et par andre jeg har snakket med her inde, valgt at har jeg ikke mens inden mandag så tester jeg der.. så er jeg os på det tidspunkt får 1 uge og 6 dage over tid..

skal nok holde opdateret..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.