Trine ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. marts 2009

Diana...

Trineviborg skriver:

De vil vist ikke løsne hinder så længe jeg har det så godt! Jeg skal op på sygehuset på mandag og snakke om dato for igangsættelse.. men vil bare super gerne gå i gang af mig selv!

Hi jeg har en veninde der havde termin d. 24 marts, men fødte her i mandags - må indrømme jeg blev liiiiidt misundelig, fordi vi jo begge havde regnet med at jeg skulle føde først! Men min tur kommer jo nok! De små vidundere kommer jo nok når de er klar til det

Det skægt der er så stor forskel fra sted til sted nogen steder vil de gerne løsne dem tidligere andre vil de helst ikke hmm min jdm ville heller ikke løsne den før jeg var gået en uge over tid.

Ejjj det kan jeg godt forstå du er misundelig det overhoved ikke sjovt at gå over tid den vente tid er ulidelig og man ved bare det kan ske når som helst man går bare og venter...

Stort tillykke til din veninde...

Knus Diana

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2009

Diana...

MariaE skriver:

Hepper lige lidt på dig og sender lidt vestøv til dig. Nu have vi jo termin samme dag og Victoria bliver jo snart 3 uger

Åhh så fødte du os før tid... 14 dage? el? dejligt at få dem i sine arme

Anmeld

19. marts 2009

MoarViborg

MariaE skriver:

Hepper lige lidt på dig og sender lidt vestøv til dig. Nu have vi jo termin samme dag og Victoria bliver jo snart 3 uger

Ja Maria.. du er også en snyder
Men dejligt for dig, og kan da godt liiige overkomme at være rigtig glad på dine vegne!

Lige i dag, vil jeg faktisk gerne undgå at fødslen går i gang, for min kæreste bliver 30, og synes nu at den lille og han skal have hver sin fødselsdag Jeg er bestemt ikke nem at stille tilfreds!

Diana/Claus; ja, det er faktisk lidt mærkeligt at der er så stor forskel fra sted til sted, håber da bare at de har styr på tingene alle steder

Anmeld

19. marts 2009

Muffinmus

Diana/Claus skriver:

Åhh så fødte du os før tid... 14 dage? el? dejligt at få dem i sine arme

Jeå, lige præcis 14 dage før blev lidt overrasket selv om man jo godt ved det kan ske....
Tænkte at så godt so jeg havde det så ville jeg sikkert gå over tid, me nej, hun ville bare ud til mig.
SAVNER AT VÆRE GRAVID!!!!!!!!!Ja ja, bare skyd mig, men det gør jeg altså og er simpelthen SÅ skruk igen allerede...var jeg faktisk blot 1 time efter fødslen

Anmeld

19. marts 2009

Muffinmus

Trineviborg skriver:

Ja Maria.. du er også en snyder
Men dejligt for dig, og kan da godt liiige overkomme at være rigtig glad på dine vegne!

Lige i dag, vil jeg faktisk gerne undgå at fødslen går i gang, for min kæreste bliver 30, og synes nu at den lille og han skal have hver sin fødselsdag Jeg er bestemt ikke nem at stille tilfreds!

Diana/Claus; ja, det er faktisk lidt mærkeligt at der er så stor forskel fra sted til sted, håber da bare at de har styr på tingene alle steder

Jep, en snyder er jeg
Men ville gerne have været gravid lidt endnu...så synes ikke jeg var heldig som sådan. Var slet ikke træt af min smukkemave og mærke hende derinde.
Nu laver hun trutmund til mig i stedet for at sparke....
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

19. marts 2009

Diana...

MariaE skriver:

Jeå, lige præcis 14 dage før blev lidt overrasket selv om man jo godt ved det kan ske....
Tænkte at så godt so jeg havde det så ville jeg sikkert gå over tid, me nej, hun ville bare ud til mig.
SAVNER AT VÆRE GRAVID!!!!!!!!!Ja ja, bare skyd mig, men det gør jeg altså og er simpelthen SÅ skruk igen allerede...var jeg faktisk blot 1 time efter fødslen

Jeg savner os og være gravid det at mærke ham inden i maven det savner jeg men havet en lidt hård graviditet så det savner jeg ikke ha ha.
Jeg var os klar med det samme bagefter mest fordi jeg ikke kunne/kan huske smerten og det irritere mig så grusomt meget så meget at jeg er klar til det igen fordi jeg gerne vil opleve den måde vores krop lige pludselig ændre sig fra slap til supermand det jo helt vild. Men vi har os snakket om at om et år skal vi prøve igen men lige nu har vi nok i lucas han er jo så gude skøn.

I kan da lige få et lille billed her fra os det kunne jo være det kunne sætte gang i noget hos jer... man kan ha lov at håbe...
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

19. marts 2009

Diana...

MariaE skriver:

Jep, en snyder er jeg
Men ville gerne have været gravid lidt endnu...så synes ikke jeg var heldig som sådan. Var slet ikke træt af min smukkemave og mærke hende derinde.
Nu laver hun trutmund til mig i stedet for at sparke....

Hold da op hvor er hun bare dejlig knus

Anmeld

19. marts 2009

Muffinmus

Ja, men min søn er kun 20,5 mdr nu så de er tæt på hinanden...Vil gerne have nr 3 hvis manden kan lokkes til det, men så først om 2 år.....

Anmeld

19. marts 2009

MoarViborg

Eiigh nogle dejlige billeder af begge jeres krudtugler!!
Selvom jeg lige nu mest af alt gerne vil føde hurtigst muligt, så kan jeg faktisk godt forestille mig at at man godt kan savne graviditeten lidt når man først har født! Har haft den dejligste og nemme graviditet, og jeg ville bestemt ikke have undværet de sidste 9 mdr hvis jeg fik tilbudet!!

Anmeld

20. marts 2009

Muffinmus

Ja, man kan sagtens savne at være gravid..hurtigt
Jeg er alllerede så skide skruk man skulle tro det var løgn og tænker tit på om mandne vil tillade en nr 3 eller ej....
Men nyder da også bettefisen her, det er helt sikkert. Hun er en dejlig lille ugle og lidt en brokrøv nogle nætter
Jeg håber da sørme snart du får din kære baby ud også....glæder mig til at høre om din fødsel og se billeder osv...
og til vores første mmøde MED babyer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.