Trine ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

835 visninger
19 svar
0 synes godt om
18. marts 2009

Mca<3

Hvor er du henne .. Har du født ?????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2009

Diana...

Tanja.. skriver:

Hvor er du henne .. Har du født ?????

Uhh vi kan håbe der er ved at ske noget, men kan se hun var på i går, håber og for at hun ligger på fødegangen og ikke sover længe

Knus Diana

Anmeld

18. marts 2009

Diana...

Ej hun er os 5 dage over tid kan jeg se ej håber hun ligge med sin lille baby el den er på vej ud.

Anmeld

18. marts 2009

Mca<3

Det håber jeg sørme også for hende Ingen har fortjent at gå over tid ,,

Anmeld

18. marts 2009

MoarViborg

Heej
Neeeej jeg har skam ikke født endnu :-( Har ellers gjort alt for at sætte gang i tingene, men ikke det mindste sker der! Gik 6 km. med en veninde i går, heller ikke det hjalp! Har ikke engang antydningen af plukveer ( kun de der små der ikke gør ondt, og som jeg har haft det meste af graviditeten!) Hrrmf hvor er jeg utålmodig! Må nok indstille mig på at blive sat i gang om en uge!

Anmeld

18. marts 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Ih, det er altså bare spændende, hvornår vi foreskellige føder. Jeg håber, at du, Trine, føder før alle os andre

/ Katja - som så nåede til 39+6

Anmeld

18. marts 2009

Diana...

Uhh det ikk sjovt at gå over tid, vil de ikk løsne din hinde lidt?

Anmeld

18. marts 2009

Mca<3

KatjaBoye skriver:

Ih, det er altså bare spændende, hvornår vi foreskellige føder. Jeg håber, at du, Trine, føder før alle os andre

/ Katja - som så nåede til 39+6

Vildt spændende .. ja rimeligt at vi alle føder i den rigtige rækkefølge Ellers er det for surt ,,

Anmeld

18. marts 2009

MoarViborg

De vil vist ikke løsne hinder så længe jeg har det så godt! Jeg skal op på sygehuset på mandag og snakke om dato for igangsættelse.. men vil bare super gerne gå i gang af mig selv!

Hi jeg har en veninde der havde termin d. 24 marts, men fødte her i mandags - må indrømme jeg blev liiiiidt misundelig, fordi vi jo begge havde regnet med at jeg skulle føde først! Men min tur kommer jo nok! De små vidundere kommer jo nok når de er klar til det

Anmeld

18. marts 2009

Muffinmus

Hepper lige lidt på dig og sender lidt vestøv til dig. Nu have vi jo termin samme dag og Victoria bliver jo snart 3 uger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.