Ændrede menstruationssmerter efter fødsel - andre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. februar 2012

piadas

Du er da gravid!!!

Ah, det er lige som Ude & Hjemme - bare at her er det onsdag, vi ikke kan vente på!Jeg GLÆDER mig til at høre om den test, jeg går ud fra, du tager på onsdag?!

Havde du nemt ved at blive gravid første gang, eller...? 

Kan du ikke genkende nogle af symptomerne fra sidste gang, du var gravid?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2012

Mettemus

AnneBJ skriver:

I øvrigt Mette, vi to har jo lige det hersens studie at gøre færdig... men vi er jo færdige samme tid, så venter du med at få baby så vi kan følges? Når nu alle andre åbenbart bare skal have dem "lige oveni hinanden"... ? 

Det smitter åbenbart sådan noget graviditet? Og her gik jeg og troede, at det var storken der kom med børnene? Jamen lad os bare sige det! Så sweet talker du Jørn og jeg Jens. Skal projektet starte før eller efter vi er færdige? Hvor lang tid skal vi sætte af til indledende øvelser og evt fejloperationer? Ja altså, jeg spør bare? 

Anmeld

6. februar 2012

_-Kathrine-_

piadas skriver:

Du er da gravid!!!

Ah, det er lige som Ude & Hjemme - bare at her er det onsdag, vi ikke kan vente på!Jeg GLÆDER mig til at høre om den test, jeg går ud fra, du tager på onsdag?!

Havde du nemt ved at blive gravid første gang, eller...? 

Kan du ikke genkende nogle af symptomerne fra sidste gang, du var gravid?

Er ikke helt sikker endnu... Jo, altså de der ligamentsmerter er de samme, men jeg har vildt ondt i hovedet, som om at jeg snart skal ha det røde!
Sidste gang tog det 5 mdr og havde ikke rigtig nogle symptomer på det, så nu må vi se...!
Yes, onsdag blir testdag

Anmeld

6. februar 2012

AnneBJ

Mettemus skriver:

Det smitter åbenbart sådan noget graviditet? Og her gik jeg og troede, at det var storken der kom med børnene? Jamen lad os bare sige det! Så sweet talker du Jørn og jeg Jens. Skal projektet starte før eller efter vi er færdige? Hvor lang tid skal vi sætte af til indledende øvelser og evt fejloperationer? Ja altså, jeg spør bare? 

Åh Mette, det blev pludselig meget planlægning!!

Jeg vil egentlig rigtig gerne have et job at vende tilbage til (og ikke mindst holde barsel fra!!) men omvendt hænger der måske heller ikke jobs på træerne om 1½ år, og hvor længe skal man så vente før man går i gang med baby 2?
Og dagpenge er jo trods mere udbetalt end SU er, men ikke så meget, at der ikke er økonomisk fripladsprocenter at hente + boligstøtten forsvinder heller ikke helt..

Jeg aner det ikke - Jørn skal vidst ikke sweettalkes så meget, nå rbare uddannelsen er i hus tror jeg nok han er med! Hvad siger Jens? 

Anmeld

6. februar 2012

CA

Altså først: Min mens har også ændret sig, og jeg har ondt flere dage op til. Sådan muren og lidt ve-agtigt. Absolut, slet ikke, og meget langt fra, i samme grad som veer, men ondt samme steder osv.

Men altså det der lyder da mere som en graviditet? Glæder mig til at høre mere onsdag 

Anmeld

6. februar 2012

CA

AnneBJ skriver:

Åh Mette, det blev pludselig meget planlægning!!

Jeg vil egentlig rigtig gerne have et job at vende tilbage til (og ikke mindst holde barsel fra!!) men omvendt hænger der måske heller ikke jobs på træerne om 1½ år, og hvor længe skal man så vente før man går i gang med baby 2?
Og dagpenge er jo trods mere udbetalt end SU er, men ikke så meget, at der ikke er økonomisk fripladsprocenter at hente + boligstøtten forsvinder heller ikke helt..

Jeg aner det ikke - Jørn skal vidst ikke sweettalkes så meget, nå rbare uddannelsen er i hus tror jeg nok han er med! Hvad siger Jens? 

Mette har indrømmet overfor mig, at hun tænker og planlægger ting ihjel, så STOP METTE! Bare få den unge 

Anmeld

6. februar 2012

JonTri

Wuhuuu endnu en i flokken måske!!!!! Glæder mig til onsdag!

Anmeld

7. februar 2012

_-Kathrine-_

Desværre ingen Oktoberbaby til os i denne omgang... mens. Er kommet...
Så smerterne har åbenbart ændret sig fra før jeg blev gravid

Anmeld

7. februar 2012

piadas

_-Kathrine-_ skriver:

ØØDesværre ingen Oktoberbaby til os i denne omgang... mens. Er kommet...
Så smerterne har åbenbart ændret sig fra før jeg blev gravid

Øv :-(, jeg var ellers sikker på, at du skulle være mor igen...

Anmeld

7. februar 2012

_-Kathrine-_

piadas skriver:

Øv :-(, jeg var ellers sikker på, at du skulle være mor igen...

Ja, det troede jeg faktisk også men nu vil jeg gerne lige tabe mig lidt, inden vi prøver igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.