Ændrede menstruationssmerter efter fødsel - andre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.738 visninger
21 svar
0 synes godt om
5. februar 2012

_-Kathrine-_

Hej piger!
Hvis min cyklus er som før jeg blev gravid, skal jeg have min mens. På onsdag, men allerede igår og idag har jeg meget murren og sådan lidt ligament - agtige smerter i begge sider og det gør helt anderledes ondt end før graviditeten - andre der har oplevet at deres mens. Smerter blev anderledes eller helt forsvandt efter fødsel?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2012

Mettemus

Jah.. altså lidt? Men ved ikke rigtig om det gælder. Før brugte jeg p-ring, nu ingenting. Jeg har længere menstruation, ondt i flere dage inden og mega klam teenagehud. Mind mig lige om hvorfor jeg ikke bruger den p-ring mere?

Anmeld

5. februar 2012

_-Kathrine-_

Jah.. altså lidt? Men ved ikke rigtig om det gælder. Før brugte jeg p-ring, nu ingenting. Jeg har længere menstruation, ondt i flere dage inden og mega klam teenagehud. Mind mig lige om hvorfor jeg ikke bruger den p-ring mere?

Jeg brugte også p-ring før og det er jo bare en genial opfindelse!!
Det er vildt at kroppen efter graviditet og fødsel kan ændre på tingene!
Det er altså også underligt... Har ømme babser og det havde jeg heller ikke før... Hmmmm!!

Anmeld

5. februar 2012

AnneBJ

Jeg fik p-piller som 15 årig, pga. voldsomme smerter og kraftige blødninger. Med pillerne blev det reduceret til 5 blødningsdage og smerter som panodiler kunne tage!

Min 1. mens efter graviditeten skød mig helt i sænk! Jeg havde det ligesom influenza kombineret med veer. Jeg tænkte virkelig "veer?! Hvorfor, der jo IKKE noget herinde der skal ud.." Det gjorde hammernas!! Næste gang var også slem og jeg fik enddda p piller allerede fra første mens. efter fødseln.

Men siden da har det stille og roligt stabiliseret sig, jeg bløder næsten ikke, og har mens. smerter i 1-3 timer én dag! I LOVE it! 

Men kathrine - prøver I på en baby mere? For det var min umiddelbare tanke da jeg læste hvordan du har det.... 

Anmeld

5. februar 2012

_-Kathrine-_

AnneBJ skriver:

Jeg fik p-piller som 15 årig, pga. voldsomme smerter og kraftige blødninger. Med pillerne blev det reduceret til 5 blødningsdage og smerter som panodiler kunne tage!

Min 1. mens efter graviditeten skød mig helt i sænk! Jeg havde det ligesom influenza kombineret med veer. Jeg tænkte virkelig "veer?! Hvorfor, der jo IKKE noget herinde der skal ud.." Det gjorde hammernas!! Næste gang var også slem og jeg fik enddda p piller allerede fra første mens. efter fødseln.

Men siden da har det stille og roligt stabiliseret sig, jeg bløder næsten ikke, og har mens. smerter i 1-3 timer én dag! I LOVE it! 

Men kathrine - prøver I på en baby mere? For det var min umiddelbare tanke da jeg læste hvordan du har det.... 

Åha.... Troede jeg havde smerter da jeg var yngre, men du har da helt sikkert haft mange mange flere! Puha...
Men dejligt at det så har aftaget igen!
Altså vi prøver ikke som sådan, men vi bruger ingen beskyttelse og han "står af i Roskilde" -mega dårlig prævention, I know :-) men med kondom gør det bare niller naller på mig!!
Vi sexede et par dage før ægløsning, så det er da ikke helt udelukket! Tog en test igår, som var negativ, men det er også først onsdag jeg skal ha min mens. Såååå.....

Anmeld

5. februar 2012

AnneBJ

_-Kathrine-_ skriver:

Åha.... Troede jeg havde smerter da jeg var yngre, men du har da helt sikkert haft mange mange flere! Puha...
Men dejligt at det så har aftaget igen!
Altså vi prøver ikke som sådan, men vi bruger ingen beskyttelse og han "står af i Roskilde" -mega dårlig prævention, I know :-) men med kondom gør det bare niller naller på mig!!
Vi sexede et par dage før ægløsning, så det er da ikke helt udelukket! Tog en test igår, som var negativ, men det er også først onsdag jeg skal ha min mens. Såååå.....

Hm, så tror jeg på det!! Du må teste igen onsdag...! 

Anmeld

5. februar 2012

_-Kathrine-_

AnneBJ skriver:

Hm, så tror jeg på det!! Du må teste igen onsdag...! 

Er ikke heeeeeelt sikker på det, men det kunne da måske være
Egentlig går vi først igang til maj, men nu må vi se!
Både idag og igår har det nogle gange føltes som da mælken løb til, da jeg ammede... Og det er sgi aldrig været symptomer på mens. Hos mig før - men det kan nok sagtens ændre sig efter gaviditet og fødsel!

Anmeld

5. februar 2012

Mettemus

Jeg tænkte også at det lød som når jeg er nygravid (som jeg jo ofte er - derfor kan jeg udtale mig om det). Uh så spændende! Er helt spændt på dine vegne

Anmeld

5. februar 2012

AnneBJ

Mettemus skriver:

Jeg tænkte også at det lød som når jeg er nygravid (som jeg jo ofte er - derfor kan jeg udtale mig om det). Uh så spændende! Er helt spændt på dine vegne

Fnis! 

Anmeld

5. februar 2012

AnneBJ

Mettemus skriver:

I øvrigt Mette, vi to har jo lige det hersens studie at gøre færdig... men vi er jo færdige samme tid, så venter du med at få baby så vi kan følges? Når nu alle andre åbenbart bare skal have dem "lige oveni hinanden"... ? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.