AnneBJ skriver:
Jeg fik p-piller som 15 årig, pga. voldsomme smerter og kraftige blødninger. Med pillerne blev det reduceret til 5 blødningsdage og smerter som panodiler kunne tage!
Min 1. mens efter graviditeten skød mig helt i sænk! Jeg havde det ligesom influenza kombineret med veer. Jeg tænkte virkelig "veer?! Hvorfor, der jo IKKE noget herinde der skal ud.." Det gjorde hammernas!! Næste gang var også slem og jeg fik enddda p piller allerede fra første mens. efter fødseln.
Men siden da har det stille og roligt stabiliseret sig, jeg bløder næsten ikke, og har mens. smerter i 1-3 timer én dag! I LOVE it!
Men kathrine - prøver I på en baby mere? For det var min umiddelbare tanke da jeg læste hvordan du har det.... 
Åha.... Troede jeg havde smerter da jeg var yngre, men du har da helt sikkert haft mange mange flere! Puha...
Men dejligt at det så har aftaget igen!
Altså vi prøver ikke som sådan, men vi bruger ingen beskyttelse og han "står af i Roskilde" -mega dårlig prævention, I know :-) men med kondom gør det bare niller naller på mig!!
Vi sexede et par dage før ægløsning, så det er da ikke helt udelukket! Tog en test igår, som var negativ, men det er også først onsdag jeg skal ha min mens. Såååå.....
Anmeld