Forstår ikke min krop

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. februar 2012

Anonym trådstarter

krejl skriver:

Nå for dælen, så må du prøve igen senere... Nu spørger jeg bare, og du behøver ikke at svare, men har du lyst til at være gravid nu? Jeg synes ikke lige det er til at se om du ønsker dig at være gravid...

Den viste helt rødt i den ene siden - og halv i den anden  Så går ikke ud af at den virker.

- Det må du godt - og svaret er jeg ja. Har været sammen med min kæreste i 6år. Så vi mener at det er nu, at vi skal have en lille familie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2012

minimig

Anonym skriver:

Den viste helt rødt i den ene siden - og halv i den anden  Så går ikke ud af at den virker.

- Det må du godt - og svaret er jeg ja. Har været sammen med min kæreste i 6år. Så vi mener at det er nu, at vi skal have en lille familie

Så krydser jeg fingre for at den er positiv

Anmeld

7. februar 2012

Anonym trådstarter

krejl skriver:

Så krydser jeg fingre for at den er positiv

Tør bare ikke at tro på det, men jeg håber - Tak skal du have

Tror du jeg kan ringe til min læge idag og få svar? Eller skal jeg vente til imorgen? Skulle også tag prøve for noget andet nemlig.

Anmeld

7. februar 2012

minimig

Anonym skriver:

Tør bare ikke at tro på det, men jeg håber - Tak skal du have

Tror du jeg kan ringe til min læge idag og få svar? Eller skal jeg vente til imorgen? Skulle også tag prøve for noget andet nemlig.

Hvis du ikke har fået besked på hvornår du skal ringe, så prøv bare idag. Det er da også slemt at skulle gå og vente på svar!

Anmeld

7. februar 2012

Anonym trådstarter

krejl skriver:

Hvis du ikke har fået besked på hvornår du skal ringe, så prøv bare idag. Det er da også slemt at skulle gå og vente på svar!

Det har jeg ikek fået noget atvide om hvornår.

Hvis den er der, hvor langt skulle jeg så være henne? Slut d. 2-1

Anmeld

7. februar 2012

minimig

Anonym skriver:

Det har jeg ikek fået noget atvide om hvornår.

Hvis den er der, hvor langt skulle jeg så være henne? Slut d. 2-1

Det ved jeg desværre intet om, da jeg også selv bare venter på at blive gravid. Men prøv at ringe derop

Anmeld

7. februar 2012

Anonym trådstarter

krejl skriver:

Det ved jeg desværre intet om, da jeg også selv bare venter på at blive gravid. Men prøv at ringe derop

Tak for hjælpen

Anmeld

7. februar 2012

M&N

Har du fået svar fra lægen? Har læst med fra sidelinjen, håber den er der for jer.  Det lyder sært, hvis den bare ikke dukker op.

Anmeld

7. februar 2012

Anonym trådstarter

BabyWish2012 <3 skriver:

Har du fået svar fra lægen? Har læst med fra sidelinjen, håber den er der for jer.  Det lyder sært, hvis den bare ikke dukker op.

Nej det har jeg ikke. Kunne ikke få fat på hende Jeg må ringe til hende imorgen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.