Jeg mærker ingenting? :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. februar 2012

Rødhætte

Anonym skriver:

Jeg går og frygter, om alt er som det skal være?

Er 19 uger henne, og har ikke mærket noget endnu, ikke efter hvad jeg ved og som folk beskriver det, og det gør mig virkelig urolig

Burde jeg ikke kunne mærke noget nu? maven vokser fint nok tror jeg, kan da se forskel fra for 2 uger siden, men stadig ingen tegn på liv jo

Som de andre skriver skal du ikke være nervøs.. Jeg mærkede små bobler i uge 20 og først rigtige spar i uge 24-25.. Så nu kan du bare glæde dig til MD!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2012

Anonym trådstarter

Rødhætte skriver:

Som de andre skriver skal du ikke være nervøs.. Jeg mærkede små bobler i uge 20 og først rigtige spar i uge 24-25.. Så nu kan du bare glæde dig til MD!

det gør jeg også, helt vildt!

Anmeld

5. februar 2012

Darling<3

Nattøs skriver:

Du skal sikkert nok snart til misforsterskannig så kan du se barnet der. men husk at som første gangs fødende skal man først blive nervøs hvis man ikke mærker noget efter uge 28. men det er selvfølgelig nemmere sagt end gjort.

Nej, hvis man ikke mærker liv hver dag når man træder ind i uge 25, så skal man kontakte ens JM eller fødeafdeling

Anmeld

5. februar 2012

JH12

Det er ikke noget du behøver at bekymre dig om..  Jeg er overbevidst om at du  nok snart skal mærke liv, og den bette har det helt sikkert godt..
Jeg mærkede først liv i uge 20.. men har hørt om nogen der først har mærket efter uge 24..

Anmeld

5. februar 2012

l.kjoeller

Anonym skriver:

skal scannes om få dage, så ved godt det mærkeligt at skrive det her indlæg nu, men kan bare ikke vente, så havde brug for nogle trøstende ord

er jo meget forskelligt hvornår man mærker liv. så er helt sikkert på der nok skal være masser af spræl til skanningen

Anmeld

5. februar 2012

ano14316

Anonym skriver:

Er 19 uger henne, og har ikke mærket noget endnu, ikke efter hvad jeg ved og som folk beskriver det, og det gør mig virkelig urolig

Burde jeg ikke kunne mærke noget nu? maven vokser fint nok tror jeg, kan da se forskel fra for 2 uger siden, men stadig ingen tegn på liv jo

jeg mærkede først noget i uge 20 mener jeg

Anmeld

5. februar 2012

ledermus

Anonym skriver:

jeg mærkede først liv i uge 24

Anmeld

5. februar 2012

Anonym trådstarter

Kan godt høre, at jeg ikke behøver være urolig

Anmeld

5. februar 2012

Oliver,Troia&Wictor

Med min nr.2 mærkede jeg først liv i 24.uge og med nr.3 mærkede jeg i 21.uge med den første var jeg vidst 18-19uger henne

Så tror du skal ta det roligt, men har du ikke en hjertelytter? det havde jeg den beroligede mig meget, for så kunne eg i det mindste høre baby var ok

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.