Jeg mærker ingenting? :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

872 visninger
18 svar
0 synes godt om
5. februar 2012

Anonym trådstarter

Jeg går og frygter, om alt er som det skal være?

Er 19 uger henne, og har ikke mærket noget endnu, ikke efter hvad jeg ved og som folk beskriver det, og det gør mig virkelig urolig

Burde jeg ikke kunne mærke noget nu? maven vokser fint nok tror jeg, kan da se forskel fra for 2 uger siden, men stadig ingen tegn på liv jo

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2012

HeidiØ

Anonym skriver:

Er 19 uger henne, og har ikke mærket noget endnu, ikke efter hvad jeg ved og som folk beskriver det, og det gør mig virkelig urolig

Burde jeg ikke kunne mærke noget nu? maven vokser fint nok tror jeg, kan da se forskel fra for 2 uger siden, men stadig ingen tegn på liv jo

Jeg mærkede først liv i uge 21.. Så det skal du vidst ikke være så bekymret for.

Og i øvrigt - måske din moderkage ligger foran? Så kan det vidst også være lidt sværere i starten at mærke! (har jeg hørt, havde det ikke selv) Så bare rolig.. hvis det vokser som den skal er det vidst fint

Anmeld

5. februar 2012

Anonym trådstarter

HeidiØ skriver:

Jeg mærkede først liv i uge 21.. Så det skal du vidst ikke være så bekymret for.

Og i øvrigt - måske din moderkage ligger foran? Så kan det vidst også være lidt sværere i starten at mærke! (har jeg hørt, havde det ikke selv) Så bare rolig.. hvis det vokser som den skal er det vidst fint

synes bare man bliver super utålmodig, det simpelthen forfærdeligt

Anmeld

5. februar 2012

HeidiØ

Anonym skriver:

synes bare man bliver super utålmodig, det simpelthen forfærdeligt

I know the feeling! Ventetiden mellem NF og MS var såååååååå lang, kan jeg huske. Men når man så RIGTIG mærker liv og h*n sparker og hikker og alt muligt, så flyver tiden bare!

Anmeld

5. februar 2012

Nattøs

Anonym skriver:

Du skal sikkert nok snart til misforsterskannig så kan du se barnet der. men husk at som første gangs fødende skal man først blive nervøs hvis man ikke mærker noget efter uge 28. men det er selvfølgelig nemmere sagt end gjort.

Anmeld

5. februar 2012

l.kjoeller

Anonym skriver:

tror ikke du ville vokse hvis ikke der var liv, men hvis det var mig ville jeg ringe til svangerambulatoriet og bede dem give dig en tryghedsskanning

Anmeld

5. februar 2012

Anonym trådstarter

Nattøs skriver:

Du skal sikkert nok snart til misforsterskannig så kan du se barnet der. men husk at som første gangs fødende skal man først blive nervøs hvis man ikke mærker noget efter uge 28. men det er selvfølgelig nemmere sagt end gjort.

ja det er det, hehe. for man ønsker jo alle at alt er perfekt men har jeg faktisk ikke hørt, og er førstegang

Anmeld

5. februar 2012

Anonym trådstarter

HeidiØ skriver:

I know the feeling! Ventetiden mellem NF og MS var såååååååå lang, kan jeg huske. Men når man så RIGTIG mærker liv og h*n sparker og hikker og alt muligt, så flyver tiden bare!

håber jeg!

Anmeld

5. februar 2012

Anonym trådstarter

l.kjoeller skriver:

tror ikke du ville vokse hvis ikke der var liv, men hvis det var mig ville jeg ringe til svangerambulatoriet og bede dem give dig en tryghedsskanning

skal scannes om få dage, så ved godt det mærkeligt at skrive det her indlæg nu, men kan bare ikke vente, så havde brug for nogle trøstende ord

Anmeld

5. februar 2012

Nattøs

Anonym skriver:

ja det er det, hehe. for man ønsker jo alle at alt er perfekt men har jeg faktisk ikke hørt, og er førstegang

Der kan du bare se

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.