Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
twinboys skriver: en tur til Ikea
en tur til Ikea
IKEA??????
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
PT skriver: Jeg føler med dig - jeg håber, du får din baby ud meget snart. Det er slet ikke sjovt mere, vel`? Sådan har jeg det i hvert fald.
Jeg føler med dig - jeg håber, du får din baby ud meget snart. Det er slet ikke sjovt mere, vel`? Sådan har jeg det i hvert fald.
Nej nu syntes jeg bare han skal se at komme ud .. Kroppen er tung og man mister bare det gode humør for hver dag han vælger at blive derinde .. Så håber du snart får den lille ud ..
PT skriver: Trapper kan jeg gøre - sex kræver en mand, som jeg ikke har Men tak for vestøvet
Trapper kan jeg gøre - sex kræver en mand, som jeg ikke har
Men tak for vestøvet
hehe der kan vel altid findes en frivillig mand haha
Frk Mig skriver: Nej nu syntes jeg bare han skal se at komme ud .. Kroppen er tung og man mister bare det gode humør for hver dag han vælger at blive derinde .. Så håber du snart får den lille ud ..
Og i lige måde. Jeg håber, vi begge kan logge på i morgen med en baby i armene
Nattøs skriver: hehe der kan vel altid findes en frivillig mand haha
Ikke i min verden, men tak for rådet
Må gå lidt op og ned ad trapperne - problemet er bare, at jeg har ret ondt i ryggen, så jeg kan ikke gøre det for længe ad gangen
nååå, hvor kan jeg godt forstå dig. Håber virkelig for dig a baby snart viser tegn på fødsel
louiseandersen85 skriver: nååå, hvor kan jeg godt forstå dig. Håber virkelig for dig a baby snart viser tegn på fødsel
Tak skal du have. Ja, det er bare ikke sjovt længere
PT skriver: Ikke i min verden, men tak for rådet Må gå lidt op og ned ad trapperne - problemet er bare, at jeg har ret ondt i ryggen, så jeg kan ikke gøre det for længe ad gangen
gør det så godt som du kan
Nattøs skriver: gør det så godt som du kan
Der er ikke andet for
H#n skal nok kommer når h#n er klar.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128