Kom nu uuuuuud Baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.177 visninger
27 svar
0 synes godt om
5. februar 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller

Lige lidt brok fra mig.

Jeg har nu endelig!!! nået min terminsdato, og i går var jeg sikker på, at lillemanden var på vej ud, men han ombestemte sig åbenbart på halvvejen, og jeg orker bare ikke mere.

Så piger, giv mig lidt gode råd til, hvordan jeg får ham ud og send gerne lidt mere vestøv.

Jeg er så træt, kaster op konstant og har det i det hele taget ikke særlig godt. Glæder mig så meget, til han kommer til verden og til at ikke at være gravid længere. 

Nå, bare lidt brok og klager fra mig. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2012

Nattøs

hehe gå på trapper, dyrk noget sex hop lidt hehe.. sender en masse ve støv

Anmeld

5. februar 2012

Frk Mig

PT skriver:

Lige lidt brok fra mig.

Jeg har nu endelig!!! nået min terminsdato, og i går var jeg sikker på, at lillemanden var på vej ud, men han ombestemte sig åbenbart på halvvejen, og jeg orker bare ikke mere.

Så piger, giv mig lidt gode råd til, hvordan jeg får ham ud og send gerne lidt mere vestøv.

Jeg er så træt, kaster op konstant og har det i det hele taget ikke særlig godt. Glæder mig så meget, til han kommer til verden og til at ikke at være gravid længere. 

Puha jeg føler med dig .. Jeg har en baby der har været inde i hulen 4 dage mere end han skal .. Og jeg syntes os at min krop er ved at være godt træt af at være gravid .. Så hermed puster jeg en masse ve-støv afsted til dig 

Anmeld

5. februar 2012

twinboys

PT skriver:

Lige lidt brok fra mig.

sender masser af vestøv afsted...

Anmeld

5. februar 2012

twinboys

en tur til Ikea

Anmeld

5. februar 2012

A&F

Sender dig en masse ve støv.. Håber at du snart har ham i dine arme

Anmeld

5. februar 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Nattøs skriver:

hehe gå på trapper, dyrk noget sex hop lidt hehe.. sender en masse ve støv

Trapper kan jeg gøre - sex kræver en mand, som jeg ikke har 

Men tak for vestøvet 

Anmeld

5. februar 2012

PT

Profilbillede for PT
Frk Mig skriver:

Puha jeg føler med dig .. Jeg har en baby der har været inde i hulen 4 dage mere end han skal .. Og jeg syntes os at min krop er ved at være godt træt af at være gravid .. Så hermed puster jeg en masse ve-støv afsted til dig 

Jeg føler med dig - jeg håber, du får din baby ud meget snart. Det er slet ikke sjovt mere, vel`? Sådan har jeg det i hvert fald. 

Anmeld

5. februar 2012

PT

Profilbillede for PT
twinboys skriver:

sender masser af vestøv afsted...

Tusinde tak skal du have. Jeg håber, det virker 

Anmeld

5. februar 2012

PT

Profilbillede for PT
A&F skriver:

Sender dig en masse ve støv.. Håber at du snart har ham i dine arme

Tak skal du have. InshaAllah kommer han meget snart ud - jeg er ved at være så utålmodig som aldrig før 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.