Til alle de festglade damer der skal til Søvind på lørdag...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

772 visninger
12 svar
0 synes godt om
18. marts 2009

Astrid P

Jeg skal lige høre:

Er der stadig stemning for guitarhygge og fællessang? Eller er vi mere til familieband og singstar? Jeg gider nemlig ikke bruge en masse tid på at lave sanghæfte og slæbe guitar med hvis vi alligevel ikke får det brugt...

Selv er jeg helt klart med på en omgang familieband... især hvis jeg må få lov til at give den gassss på trommerne!

Men lad mig lige vide hvad I synes!

KH Astrid

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2009

Susan1978

jamen det ved jeg da sørne ikke.. men mon ikke det bliver mest det der guitar spil noget.. selvom jeg hellere vil danse.. men så kan jeg bare være den der danser til bandet.. for jeg kan ikke synge og jeg er ikke helt into det der guitar..

Jeg har også droppet slush icen.. gider ikke slæbe den kæmpe tingest med når vi er så få..

Anmeld

18. marts 2009

ka li ja

ja jeg syntes jo i hvert fald du skal slæbe guitaren med!, men bare drop det med en masse sanghæfter, vi synger sgu bare det vi lige finder på
ihhh det blir såååå hygge!!!

Anmeld

18. marts 2009

Lise

Jeg synes du skal tage guitaren med, og lade sanghæfterne blive hjemme. Jeg kan alle sange i hovedet - især når jeg har fået nok at drikke

Anmeld

18. marts 2009

Grynt

ka li ja skriver:

ja jeg syntes jo i hvert fald du skal slæbe guitaren med!, men bare drop det med en masse sanghæfter, vi synger sgu bare det vi lige finder på
ihhh det blir såååå hygge!!!

Enig her fra også

Anmeld

18. marts 2009

birgittemarie

Jeg synes nu det er en meget god idé med de sanghæfter... Al erfaring siger, at det aldrig går uden

Anmeld

18. marts 2009

linemus

Ja, jeg er også enig Det var noget andet hvis vi var så mange som sidst og sad lidt i grupper, så der var noget for alle. Men tag da guitaren med - det er aldrig skidt Hvis det er, kan jeg godt tage sangbøger med, så vi har to eksemplarer? Du har garanteret også en af de blå, røde og gule - eller dem alle tre?

Glæder mig til at se Asser gå amok på trommer, og Susan danse til

Anmeld

18. marts 2009

ka li ja

jaja vi har da også en bål plads

lalalalalala.. vi har lejerbål heeeeeer, mellem stammer og træer....

hva sir du line, var det en i havde til spejder??? lol

Anmeld

18. marts 2009

linemus

ka li ja skriver:

jaja vi har da også en bål plads

lalalalalala.. vi har lejerbål heeeeeer, mellem stammer og træer....

hva sir du line, var det en i havde til spejder??? lol

Ja da - den er obligatorisk

Anmeld

18. marts 2009

linemus

birgittemarie skriver:

Jeg synes nu det er en meget god idé med de sanghæfter... Al erfaring siger, at det aldrig går uden

Måske kunne det også gå an med nogle sangbøger eller kopier eller noget... Synes bare det er synd for Astrid at bruge meget tid på at lave sanghæfter, hvis de ikke bliver brugt ordentligt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.