Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Den er ihvertfald Positiv
Lige meget om den er svag positiv eller meget tydelig ændre det ikke på du er gravid..
Tillykke
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ønskebarnet12 skriver: Jaaa! tusind tak, er så gladddd uhaa uhaa kan slet ikke beskrives!! :-D Den så endda sådan her ud efter et styk tid
Jaaa! tusind tak, er så gladddd uhaa uhaa kan slet ikke beskrives!! :-D
Den så endda sådan her ud efter et styk tid
Den er da mega positiv! Tillykke!!
M (: skriver: Tror alle har det ligesom dig (: Glæder mig til at komme i samme båd.. Her er det dog stadig PB-start der ventes på - og der er uendeligt længe til
Tror alle har det ligesom dig (: Glæder mig til at komme i samme båd.. Her er det dog stadig PB-start der ventes på - og der er uendeligt længe til
Ja, tror det meget normalt man er nervøs og ikke kan stoppe med at smile Men du skal nok hoppe med i båden og være gravid snart fingre.
Joyce skriver: Den er ihvertfald Positiv Lige meget om den er svag positiv eller meget tydelig ændre det ikke på du er gravid.. Tillykke
Tusind tak Og tillykke til dig også, du bliver en skøn mor!
Tak tak allesammen
Ønskebarnet12 skriver: Jeg var hos lægen for nogle dage siden, og jeg fik vide at ægget måske ikke havde sat sig ordentligt fast derfor havde jeg fået et svagt positiv, men at jeg skulle prøve igen efter nogle dage.. Synes selv at selve nyheden fra lægen var ret dårligt udtalt og meget sørgeligt sagt, derfor har jeg gået rundt og spekuleret meget omkring dette, og var meget nervøs for min lille baby i min mave. Men heldigvis så har i her inde opmuntret mig, og givet mig håb. Så idag tog jeg en test til og hold da op den havde en pænere farve end sidst, hvad vil i sige til det? kalde det svag eller POSITIV? Det første billed er den første graviditetstest jeg tog, og den nederste er den jeg tog for et styk tids siden
Jeg var hos lægen for nogle dage siden, og jeg fik vide at ægget måske ikke havde sat sig ordentligt fast derfor havde jeg fået et svagt positiv, men at jeg skulle prøve igen efter nogle dage.. Synes selv at selve nyheden fra lægen var ret dårligt udtalt og meget sørgeligt sagt, derfor har jeg gået rundt og spekuleret meget omkring dette, og var meget nervøs for min lille baby i min mave. Men heldigvis så har i her inde opmuntret mig, og givet mig håb. Så idag tog jeg en test til og hold da op den havde en pænere farve end sidst, hvad vil i sige til det? kalde det svag eller POSITIV?
Det første billed er den første graviditetstest jeg tog, og den nederste er den jeg tog for et styk tids siden
den ser da vist posativ ud :d
stort tillykke <3
Mizz-sommer skriver: den ser da vist posativ ud :d stort tillykke <3
Tusind taaak
Den er da helt sikkert positiv - men det sagde jeg jo også at den første var.
Så ENDNU engang tillykke - nu er der i hvert fald ingen tvivl.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128