Er den nu helt positiv? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.888 visninger
30 svar
0 synes godt om
5. februar 2012

Ønskebarnet12

Jeg var hos lægen for nogle dage siden, og jeg fik vide at ægget måske ikke havde sat sig ordentligt fast derfor havde jeg fået et svagt positiv, men at jeg skulle prøve igen efter nogle dage.. Synes selv at selve nyheden fra lægen var ret dårligt udtalt og meget sørgeligt sagt, derfor har jeg gået rundt og spekuleret meget omkring dette, og var meget nervøs for min lille baby i min mave. Men heldigvis så har i her inde opmuntret mig, og givet mig håb. Så idag tog jeg en test til og hold da op den havde en pænere farve end sidst, hvad vil i sige til det? kalde det svag eller POSITIV? 

Det første billed er den første graviditetstest jeg tog, og den nederste er den jeg tog for et styk tids siden

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2012

Nattøs

hehe den er da klar positivt tillykke mor

Anmeld

5. februar 2012

sabi1979

-lig tillykke

Anmeld

5. februar 2012

Ønskebarnet12

Nattøs skriver:

hehe den er da klar positivt tillykke mor

Tusind tak, jeg smiler jo over hele ansigtet! Det er den bedste og største gave man kan få

fingre for at det holder

Anmeld

5. februar 2012

Ønskebarnet12

sabi1979 skriver:

-lig tillykke

Tusind tak, jeg er overlykkelig! 

Anmeld

5. februar 2012

Nattøs

Ønskebarnet12 skriver:

Tusind tak, jeg smiler jo over hele ansigtet! Det er den bedste og største gave man kan få

fingre for at det holder

hehe så lidt dejligt jeg kunne hjælpe... prøv at lade hver med at bekymre dig.. for man kan også bekymre sig for meget

Anmeld

5. februar 2012

pemiro

Ønskebarnet12 skriver:

Jeg var hos lægen for nogle dage siden, og jeg fik vide at ægget måske ikke havde sat sig ordentligt fast derfor havde jeg fået et svagt positiv, men at jeg skulle prøve igen efter nogle dage.. Synes selv at selve nyheden fra lægen var ret dårligt udtalt og meget sørgeligt sagt, derfor har jeg gået rundt og spekuleret meget omkring dette, og var meget nervøs for min lille baby i min mave. Men heldigvis så har i her inde opmuntret mig, og givet mig håb. Så idag tog jeg en test til og hold da op den havde en pænere farve end sidst, hvad vil i sige til det? kalde det svag eller POSITIV? 

Det første billed er den første graviditetstest jeg tog, og den nederste er den jeg tog for et styk tids siden

Den nederste ligner den test jeg tog da jeg mistænkte graviditet.. Og jeg er idag 22+4

Så kan roligt sige tillykke herfra

Anmeld

5. februar 2012

M (:

Jeg tør godt sige tillykke - du skal være MOR om en otte måneders tid

Anmeld

5. februar 2012

Ønskebarnet12

pemiro skriver:

Den nederste ligner den test jeg tog da jeg mistænkte graviditet.. Og jeg er idag 22+4

Så kan roligt sige tillykke herfra

tusind tak, min test er så blevet mørke efter et kvarter jeg er så lykkelig

Anmeld

5. februar 2012

Ønskebarnet12

M (: skriver:

Jeg tør godt sige tillykke - du skal være MOR om en otte måneders tid

ihhhh! kan slet ikke vente.. baby voks nu voks nu :-D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.