16+0 - 18+0 Gæt på køn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. februar 2012

GønskE

StineW79 skriver:

Uha så bliver det spændene at se hvem der kommer " først " Er du første eller anden gangs gravid? 

Dejlgt med et par sommer børn! Vh stine

Ja det er jeg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2012

GønskE

Bom skriver:

Jeg har stemt pige, for din mave lignede min..

På billedet er jeg 18+3 med en skøn lille Matilde..

Hvor vildt! Min er jO magen til  - din overkrop er bare længere end min. Nu bliver jeg virkelig i tvivl haha. Har ellers været 100 på det blev en dreng hele tiden (trods før jeg blev gravid, sagde Jeg, at min første ville blive en pige, og det har jeg altid været sikker op) lige indtil jeg blev gravid uuuuh 

Anmeld

5. februar 2012

Bom

GønskE skriver:

Hvor vildt! Min er jO magen til  - din overkrop er bare længere end min. Nu bliver jeg virkelig i tvivl haha. Har ellers været 100 på det blev en dreng hele tiden (trods før jeg blev gravid, sagde Jeg, at min første ville blive en pige, og det har jeg altid været sikker op) lige indtil jeg blev gravid uuuuh 

Hehe ja så bliver det jo spændende hvad der gemmer sig derinde.. Har du ikke prøvet det med at holde en ring i et hår hen over maven, hvis den bevæger sig i cirkler er det en pige og hvis den bevæger sig frem og tilbage bliver det en dreng..

Anmeld

5. februar 2012

Clisolka

Jeg er på drengeholdet 

Anmeld

6. februar 2012

GønskE

Bom skriver:

Hehe ja så bliver det jo spændende hvad der gemmer sig derinde.. Har du ikke prøvet det med at holde en ring i et hår hen over maven, hvis den bevæger sig i cirkler er det en pige og hvis den bevæger sig frem og tilbage bliver det en dreng..

Har lige prøvet, først drejer den bare rundt - og efter 5 sek drejer den rundt mens den svinger frem og tilbage?  

Anmeld

6. februar 2012

2babygirls

GønskE skriver:

Så er der lige lidt forsinket billeder

er 18+4 i dag

skal til scanning på fredag, så gææt endelig på køn, så jeg kan blive lidt mere spændt

Det ligner min pige mave !!!

Anmeld

6. februar 2012

Bom

GønskE skriver:

Har lige prøvet, først drejer den bare rundt - og efter 5 sek drejer den rundt mens den svinger frem og tilbage?  

Hmm er du sikker på at der ikke er to derinde?? Tihi

Anmeld

6. februar 2012

MaleneJensen

GønskE skriver:

Så er der lige lidt forsinket billeder

er 18+4 i dag

skal til scanning på fredag, så gææt endelig på køn, så jeg kan blive lidt mere spændt

Jeg tror det er en lille Pige

Anmeld

6. februar 2012

GønskE

Tina&Martin skriver:

Det ligner min pige mave !!!

Er virkelig i tvivl om kønnet nu, har ellers været så sikker  

Anmeld

6. februar 2012

GønskE

Bom skriver:

Hmm er du sikker på at der ikke er to derinde?? Tihi

Det ville være dejligt! Men tror desværre ikke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.