Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
StineW79 skriver: Uha så bliver det spændene at se hvem der kommer " først " Er du første eller anden gangs gravid? Dejlgt med et par sommer børn! Vh stine
Uha så bliver det spændene at se hvem der kommer " først " Er du første eller anden gangs gravid?
Dejlgt med et par sommer børn! Vh stine
Ja det er jeg
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Bom skriver: Jeg har stemt pige, for din mave lignede min.. På billedet er jeg 18+3 med en skøn lille Matilde..
Jeg har stemt pige, for din mave lignede min.. På billedet er jeg 18+3 med en skøn lille Matilde..
Hvor vildt! Min er jO magen til - din overkrop er bare længere end min. Nu bliver jeg virkelig i tvivl haha. Har ellers været 100 på det blev en dreng hele tiden (trods før jeg blev gravid, sagde Jeg, at min første ville blive en pige, og det har jeg altid været sikker op) lige indtil jeg blev gravid uuuuh
GønskE skriver: Hvor vildt! Min er jO magen til - din overkrop er bare længere end min. Nu bliver jeg virkelig i tvivl haha. Har ellers været 100 på det blev en dreng hele tiden (trods før jeg blev gravid, sagde Jeg, at min første ville blive en pige, og det har jeg altid været sikker op) lige indtil jeg blev gravid uuuuh
Jeg er på drengeholdet
Bom skriver: Hehe ja så bliver det jo spændende hvad der gemmer sig derinde.. Har du ikke prøvet det med at holde en ring i et hår hen over maven, hvis den bevæger sig i cirkler er det en pige og hvis den bevæger sig frem og tilbage bliver det en dreng..
Hehe ja så bliver det jo spændende hvad der gemmer sig derinde.. Har du ikke prøvet det med at holde en ring i et hår hen over maven, hvis den bevæger sig i cirkler er det en pige og hvis den bevæger sig frem og tilbage bliver det en dreng..
Har lige prøvet, først drejer den bare rundt - og efter 5 sek drejer den rundt mens den svinger frem og tilbage?
GønskE skriver: Så er der lige lidt forsinket billeder er 18+4 i dag skal til scanning på fredag, så gææt endelig på køn, så jeg kan blive lidt mere spændt
Så er der lige lidt forsinket billeder
er 18+4 i dag
skal til scanning på fredag, så gææt endelig på køn, så jeg kan blive lidt mere spændt
GønskE skriver: Har lige prøvet, først drejer den bare rundt - og efter 5 sek drejer den rundt mens den svinger frem og tilbage?
Jeg tror det er en lille Pige
Tina&Martin skriver: Det ligner min pige mave !!!
Det ligner min pige mave !!!
Er virkelig i tvivl om kønnet nu, har ellers været så sikker
Bom skriver: Hmm er du sikker på at der ikke er to derinde?? Tihi
Hmm er du sikker på at der ikke er to derinde?? Tihi
Det ville være dejligt! Men tror desværre ikke
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128