Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
kom endelig med gæt
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg går imod strømmen og siger pige
LunaLykke skriver: Jeg gætter på en pige - åbenbart fuldstændig modsat af flertallet Og super flot mave !
Jeg gætter på en pige - åbenbart fuldstændig modsat af flertallet Og super flot mave !
tak
Muhmi skriver: Jeg går imod strømmen og siger pige
tror flertallet har ret, men nu må vi se
GønskE skriver: Så er der lige lidt forsinket billeder er 18+4 i dag skal til scanning på fredag, så gææt endelig på køn, så jeg kan blive lidt mere spændt
Så er der lige lidt forsinket billeder
er 18+4 i dag
skal til scanning på fredag, så gææt endelig på køn, så jeg kan blive lidt mere spændt
Svært at gætte - men skyder på en pige
Jeg tror det er en lille pige Kan jo kun sammenligne med min egen mave da jeg var 18+, og den sad noget højere, derfor falder mit gæt på en pige Glæder mig til updaten...
Jeg gætter dreng. Ka se vi er lige langt. Ska også scannes på fredag. Spændene, spændene. Vh stine
StineW79 skriver: Jeg gætter dreng. Ka se vi er lige langt. Ska også scannes på fredag. Spændene, spændene. Vh stine
super fedt, så kan vi jo følges ad, hehe. hvornår har du termin?
NNL skriver: Jeg tror det er en lille pige Kan jo kun sammenligne med min egen mave da jeg var 18+, og den sad noget højere, derfor falder mit gæt på en pige Glæder mig til updaten...
glæder mig også til at kan give update
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128