Kanin søger nyt hjem

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
9. marts 2012

Stine85

Zette skriver:

umiddelbart tror jeg han er for stor nu du siger han vejer 1,7 kg. Vi vil gerne have en lille kanin.

Han er ikke særlig stor han blev vejet på vores køkkenvægt så om det lige præcis er 1,7 er lidt usikkert. Skal jeg tage et billede af ham hvor du har noget at sammenligne med?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2012

smokin

Stine85 skriver:

Han er ikke særlig stor han blev vejet på vores køkkenvægt så om det lige præcis er 1,7 er lidt usikkert. Skal jeg tage et billede af ham hvor du har noget at sammenligne med?

Ja kan du ikke det, i hænderne fx? tror billedet snyder nemlig. Er han kælen?

Anmeld

9. marts 2012

Stine85

Zette skriver:

Ja kan du ikke det, i hænderne fx? tror billedet snyder nemlig. Er han kælen?

Tager et så snart jeg har en til at hjælpe mig

Som sagt har han ikke været så meget i hænder som vi havde håbet men han er sød, nysgerrig og opmærksom på hvad der sker. Kommer hen til kanten af sit bur og sætter forbenene op på kanten for at "snakke" med en. Og han har ALDRIG bidt  Så er helt sikker på at han med den rette opmærksomhed vil blive den helt perfekte kælekanin

Anmeld

10. marts 2012

smokin

Stine85 skriver:

Tager et så snart jeg har en til at hjælpe mig

Som sagt har han ikke været så meget i hænder som vi havde håbet men han er sød, nysgerrig og opmærksom på hvad der sker. Kommer hen til kanten af sit bur og sætter forbenene op på kanten for at "snakke" med en. Og han har ALDRIG bidt  Så er helt sikker på at han med den rette opmærksomhed vil blive den helt perfekte kælekanin

Jeg vil først kunne hente ham i april da jeg står med et bryllup indenfor døren. Skal giftes her d.24 marts. Så der er pres på. Jeg kunne rigtig godt tænke mig billederne. Så du sender dem bare...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.