Rejse ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. februar 2012

tinasmor

Anonym skriver:

godmorgen

Farmand herhjemme går til gymnastik og har gjort det i mange år .. og vi alle er næsten som en stor familie, så dejligt at være med og kigge og baby nyder det da der er 2 børn på 2½år og en på 0mdr og en på 4mdr

Vi er bleven spurgt om vi kunne tænke os at komme med ud og rejse i en uge med gymnastik holdet, de skal lave et par opvisninger i England, Frankrig, Tyskland og Blegien .. 

vi er mange der skal afsted og alle giver gerne en ekstra hånd hvis man har brug for det både med børn osv osv  

Ville det være synd at til dentid tag vores 11mdr baby med ? - del gerne erfarninger  og ting man skal være opmærksom på ! ..

Er det 4 lande på en uge? Personligt var det ikke noget jeg ville have lyst til. Hvis det havde været et enkelt land med 4 opvisninger i det land så havde det været noget andet. Men synes godt nok det er mange gange frem og tilbage i lufthavne og i fly (med evt problemer med ørene til følge) og ændre soverytme så mange gang på en uge fordi det måske ikke passer med transport osv.

Men måske har jeg misforstået. Det er måske ikke i Fly men i bil/bus (måske fik jeg ikke læst indlæget ordentligt igennem ) Men tror barnet vil synes det var meget dårligt, ved bare, at jeg ikke selv ville synes det var særlig meget "ferie" ved at skulle besøge et nyt land hver dag. Har dog selv flere gange rejst med min den store da hun var lille. Første gang 9 måneder anden gang 11 måneder. Det er gået ok. Men det var også korte ture (ligesom dine jo også vil være)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.