Rejse ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.483 visninger
10 svar
0 synes godt om
5. februar 2012

Anonym trådstarter

godmorgen

Farmand herhjemme går til gymnastik og har gjort det i mange år .. og vi alle er næsten som en stor familie, så dejligt at være med og kigge og baby nyder det da der er 2 børn på 2½år og en på 0mdr og en på 4mdr

Vi er bleven spurgt om vi kunne tænke os at komme med ud og rejse i en uge med gymnastik holdet, de skal lave et par opvisninger i England, Frankrig, Tyskland og Blegien .. 

vi er mange der skal afsted og alle giver gerne en ekstra hånd hvis man har brug for det både med børn osv osv  

Ville det være synd at til dentid tag vores 11mdr baby med ? - del gerne erfarninger  og ting man skal være opmærksom på ! ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2012

Livas mor

Vi har haft Liva med ud at rejse to gange, henholdvis i Egypten som 14 måneder og Rhodos som 22 måneder, og så skal vi til Alicante når hun er næsten 3 år..
Det har aldrig været et problem og hun har elsket de nye oplevelser, mennesker og stranden med sand.
Et godt råd kan være at man lejer et hus frem for hotel, jeg har på de sidste to ferier måtte "gå tidligt i seng" da vores datter skulle putte, denne gang har vi lejet et hus i Spanien, så når guldklumpen er lagt, så har vi et helt hus og have resten af os kan være i.
Knus..

Anmeld

5. februar 2012

Anonym trådstarter

Livas mor skriver:

Vi har haft Liva med ud at rejse to gange, henholdvis i Egypten som 14 måneder og Rhodos som 22 måneder, og så skal vi til Alicante når hun er næsten 3 år..
Det har aldrig været et problem og hun har elsket de nye oplevelser, mennesker og stranden med sand.
Et godt råd kan være at man lejer et hus frem for hotel, jeg har på de sidste to ferier måtte "gå tidligt i seng" da vores datter skulle putte, denne gang har vi lejet et hus i Spanien, så når guldklumpen er lagt, så har vi et helt hus og have resten af os kan være i.
Knus..

Taak for svar ..

Anmeld

9. februar 2012

3rollinger

Jeg tror det kommer meget an paa dit barn. Du maa vurdere hvordan du tror h*n vil reagere.

Jeg har tre boern og den aeldste ville jeg sagtens kunne have taget med paa saadan en tur og hun ville have nydt opmaerksomheden og have en god tur. Mens jeg ikke tror min yngste ville have kunne tage det. Hun har mere brug for faste rammer og rutiner.

Som udgangspunkt kan man sagtens tage et barn med ud, men som skrevet ovenfor, det kommer an paa barnet.

Anmeld

9. februar 2012

Pige2009

Anonym skriver:

godmorgen

Farmand herhjemme går til gymnastik og har gjort det i mange år .. og vi alle er næsten som en stor familie, så dejligt at være med og kigge og baby nyder det da der er 2 børn på 2½år og en på 0mdr og en på 4mdr

Vi er bleven spurgt om vi kunne tænke os at komme med ud og rejse i en uge med gymnastik holdet, de skal lave et par opvisninger i England, Frankrig, Tyskland og Blegien .. 

vi er mange der skal afsted og alle giver gerne en ekstra hånd hvis man har brug for det både med børn osv osv  

Ville det være synd at til dentid tag vores 11mdr baby med ? - del gerne erfarninger  og ting man skal være opmærksom på ! ..

Det kommer helt an på programmet i løbet af rejsen og rejsens længde

Anmeld

9. februar 2012

Anonym trådstarter

Baagøe skriver:

Det kommer helt an på programmet i løbet af rejsen og rejsens længde

jamen 4 opvisninger. ellers bare hygge og ferie. vi er afsted i 1uge

Anmeld

9. februar 2012

norenberg

jeg har rejst med mine børn fra de var 5 uger og det har aldrig givet problemer og selv min søn som er født 13 uger for tidlig var med ude og rejse da han var 6 mdr ( korrigeret 3 mdr )

Anmeld

12. februar 2012

Pige2009

Anonym skriver:

jamen 4 opvisninger. ellers bare hygge og ferie. vi er afsted i 1uge

Så tag da afsted!

Anmeld

12. februar 2012

Anonym trådstarter

norenberg skriver:

jeg har rejst med mine børn fra de var 5 uger og det har aldrig givet problemer og selv min søn som er født 13 uger for tidlig var med ude og rejse da han var 6 mdr ( korrigeret 3 mdr )

så kan vi hvis os roligt tag afsted  

Anmeld

12. februar 2012

th

Anonym skriver:

godmorgen

altså, det er jo efter hvordan jeres barn er, vi er ved at planlægge ferie til juli hvor Oscar lige er blevet 1år. Der skal vi til London i en uge og det regner vi ikke med er noget problem, vi rejset med ham til Oslo da han var 3 md. og tennerife da han var 5 md. Han er et meget nemt barn(minus at han ikke sover) og han vil være ved alle folk, så se jeres barn an og gør hvad I mener er bedst.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.