Kan jeg være gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. februar 2012

Anonym trådstarter

Okay for sidste gang da det som sagt ikk er det min tråd handler om.

Jeg stoppede fordi min mens varede i knap 1 mdr og jeg efterhånden var i tvivl om det ku være pga p-pillerne/ homonerne jeg ikk ku tåle, graviditet eller noget helt andet.

Også tror jeg en hver kvinde er godt træt af at bløde så længe og føle sig ulækker.

Og da jeg vidst fra tidliger hvor jeg tog dem kunne jeg godt stoppe nogle dage før.

Jeg VED godt at chancen for graviditet er større ved at jeg stoppede dem før tid men jeg havde mine grunde.

Det var min første mdr på p-piller.

Og fra nu vil jeg diskuter om hvor vidt det er dumt eller ej da det ikke er det jeg har efter spurgt i tråden!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2012

christina92

Hvis du bare bliver mega mobset når folk kommentere på det du skriver i dit indlæg, bør du nok ikke give så mange oplysninger. det er jo logisk at man spørge til det du skriver...

Er du bange for at du er gravid så snup en test eller gå til lægen, ville jeg under alle omstændigheder gøre hvis jeg blødte så længe.

Anmeld

5. februar 2012

Kay

Anonym skriver:

Okay for sidste gang da det som sagt ikk er det min tråd handler om.

Jeg stoppede fordi min mens varede i knap 1 mdr og jeg efterhånden var i tvivl om det ku være pga p-pillerne/ homonerne jeg ikk ku tåle, graviditet eller noget helt andet.

Også tror jeg en hver kvinde er godt træt af at bløde så længe og føle sig ulækker.

Og da jeg vidst fra tidliger hvor jeg tog dem kunne jeg godt stoppe nogle dage før.

Jeg VED godt at chancen for graviditet er større ved at jeg stoppede dem før tid men jeg havde mine grunde.

Det var min første mdr på p-piller.

Og fra nu vil jeg diskuter om hvor vidt det er dumt eller ej da det ikke er det jeg har efter spurgt i tråden!

rolig rolig...

ved ikke om den var rettet til mig... men jeg koreksede bare en anden bruger, og derefter skrev at jeg ikke havde forstået dit indlæg...

jeg kan godt forstå du ikke syntes det er sjovt at bløde i en md. det tror jeg ingen ville syntes... det lydder også som om der er noget der ikke er som det skal være...

hvis jeg var dig ville jeg prøve at tage en test... og så lige meget hvad den siger ville jeg ringe til lægen... for det kan ikke være sundt for kroppen at bløde så længe... 

Anmeld

5. februar 2012

Anonym trådstarter

Kay skriver:

rolig rolig...

ved ikke om den var rettet til mig... men jeg koreksede bare en anden bruger, og derefter skrev at jeg ikke havde forstået dit indlæg...

jeg kan godt forstå du ikke syntes det er sjovt at bløde i en md. det tror jeg ingen ville syntes... det lydder også som om der er noget der ikke er som det skal være...

hvis jeg var dig ville jeg prøve at tage en test... og så lige meget hvad den siger ville jeg ringe til lægen... for det kan ikke være sundt for kroppen at bløde så længe... 

Det er bare irriterende at folk skal vide alt beder ind hvad det egentlig handler om.

Og efter jeg valgt at ta den pause kontaktede jeg min læge som sag jeg bare sku holde min alm 7 dags pause og starte igen og siden den gang har jeg ikk blødt.

Men pga det meget voldsomme udflåd har jeg i forvejen en tid dog først den 13 :/ Men en test skal jeg have taget men føler min mave har lidt mens smerter og efter at have spist igår gik min kvalme væk

Anmeld

6. februar 2012

FrkZier

Kay skriver:

man kan godt på almindelige p piller stoppe et par dage før tid... eller tage et par dage længere for at regulere... det er ikke noget man skal gøre hver gang... men min læge fortalte at fx. i forhold til badeferie og sådan kan man sagtens regulere lidt... men ikke for ofte

kan dog stadig ikke lige forstå hvorfor ts har gjort det... forstod ikke rigtig begrundelsen?

det er forvirre mig er at ts siger hun stoppede med dem fordi hun ikke ville bløde mere? normalt begynder man jo at bløde når man stopper på pillerne..

dengang jeg var på piller har jeg selv fx sprunget en periode over fordi jeg ja sku på badeferie eller lign

Anmeld

6. februar 2012

Anonym trådstarter

FrkZier skriver:

det er forvirre mig er at ts siger hun stoppede med dem fordi hun ikke ville bløde mere? normalt begynder man jo at bløde når man stopper på pillerne..

dengang jeg var på piller har jeg selv fx sprunget en periode over fordi jeg ja sku på badeferie eller lign

Men der findes altså nogen som starter med at bløde ved opstart på p-piller. 

Anmeld

6. februar 2012

FrkZier

Anonym skriver:

Men der findes altså nogen som starter med at bløde ved opstart på p-piller. 

men når du så stopper på pillerne, så for du jo din menstruation, så forstår det bare ikke helt

Anmeld

6. februar 2012

Anonym trådstarter

FrkZier skriver:

men når du så stopper på pillerne, så for du jo din menstruation, så forstår det bare ikke helt

Okay nu prøver jeg lig igen.

Jeg startede op på p-piller som jeg skulle da jeg fik min mens som normal efter de normale 5-7 dage med mens fortsætte min mens og blev ved i lidt over 20 dage da jeg efterhånden havde det skidt med at bløde, følt mig ulækker m.m valgte jeg at stoppe denne p-pille periode 3 eller 4 dage før for at få min mens og efter følgende at se om min mens stoppede som den skulle.

Ved ikk hvad du ikk kan eller vil forstå?

Anmeld

6. februar 2012

FrkZier

Anonym skriver:

Okay nu prøver jeg lig igen.

Jeg startede op på p-piller som jeg skulle da jeg fik min mens som normal efter de normale 5-7 dage med mens fortsætte min mens og blev ved i lidt over 20 dage da jeg efterhånden havde det skidt med at bløde, følt mig ulækker m.m valgte jeg at stoppe denne p-pille periode 3 eller 4 dage før for at få min mens og efter følgende at se om min mens stoppede som den skulle.

Ved ikk hvad du ikk kan eller vil forstå?

ja jeg forstår ikke du siger at du var træt af at bløde så du stoppede - for så at få mens, så bløde du jo stadigvæk!

Anmeld

6. februar 2012

Anonym trådstarter

FrkZier skriver:

ja jeg forstår ikke du siger at du var træt af at bløde så du stoppede - for så at få mens, så bløde du jo stadigvæk!

ja i ca 5 dage og ikk over 20.

Men tror bare vi stopper den her for vi kommer ikk til at forstå hinanden.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.