Kan jeg være gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.015 visninger
19 svar
0 synes godt om
4. februar 2012

Anonym trådstarter

Vil lig spørge jer kloge piger ad da jeg ikk har haft modet til at teste endnu.

Men jeg startede på p-piller i dec mdr og min mens forsatte hele perioden igennem og jeg stoppede nogle dage før pakken var tom da jeg var træt af at bløde hele tiden.

Jeg har i den periode haft sex de dage min mens ikk var oppe og toppe og også i pausen.

Men nu er jeg begyndt at have kvalme ind i mellem når jeg spiser og f.eks lig nu. Min mave er tyk men det synes jeg den altid har været siden jeg fødte første gang.

Også døjer jeg med ekstrem hvid og meget udflåd.

Hva mener i kan ejg være gravid og hvis hvor langt kan jeg så være henne da jeg selvfølgelig ikk kan huske første mens dag præcis da det har kørt over så langtid eller kan det bare være fordi jeg har mange ting at tumle med?

Kram

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2012

l.kjoeller

Anonym skriver:

Men jeg startede på p-piller i dec mdr og min mens forsatte hele perioden igennem og jeg stoppede nogle dage før pakken var tom da jeg var træt af at bløde hele tiden.

Jeg har i den periode haft sex de dage min mens ikk var oppe og toppe og også i pausen.

Men nu er jeg begyndt at have kvalme ind i mellem når jeg spiser og f.eks lig nu. Min mave er tyk men det synes jeg den altid har været siden jeg fødte første gang.

Hva mener i kan ejg være gravid og hvis hvor langt kan jeg så være henne da jeg selvfølgelig ikk kan huske første mens dag præcis da det har kørt over så langtid eller kan det bare være fordi jeg har mange ting at tumle med?

Kram

ikke umuligt nej :/ du må hellere teste så du kan få besked.

Anmeld

4. februar 2012

Anonym trådstarter

l.kjoeller skriver:

ikke umuligt nej :/ du må hellere teste så du kan få besked.

Kom lig efter lidt tænkning i tanke om at jeg har haft min mens i januar

Anmeld

4. februar 2012

l.kjoeller

Anonym skriver:

Kom lig efter lidt tænkning i tanke om at jeg har haft min mens i januar

ok-.måske er det fordi din cyklus er slået ud af kurs... tag at kontakte lægen hvis det er

Anmeld

5. februar 2012

FrkZier

Anonym skriver:

Kram

Jeg forstår det ikke, stoppede du med at tage din p-piller før tiden? - hvorfor er du så overhovedet på pillerne hvis du ikke tager dem?

Anmeld

5. februar 2012

Anonym trådstarter

FrkZier skriver:

Jeg forstår det ikke, stoppede du med at tage din p-piller før tiden? - hvorfor er du så overhovedet på pillerne hvis du ikke tager dem?

Ja jeg stoppede nogle enkelte dage før tid da jeg ville se om min mens havde sammenhæng med opstart på p-piller for ellers  kunne det jo evt have skyldes en uopdagede graviditet eller noget helt tredje. 

Men nu er det jo ikk det emnet er oprettet for men med et spørgsmål havde jeg ville diskuter det havde jeg oprettet et emne med det!! 

Anmeld

5. februar 2012

FrkZier

Anonym skriver:

Ja jeg stoppede nogle enkelte dage før tid da jeg ville se om min mens havde sammenhæng med opstart på p-piller for ellers  kunne det jo evt have skyldes en uopdagede graviditet eller noget helt tredje. 

Men nu er det jo ikk det emnet er oprettet for men med et spørgsmål havde jeg ville diskuter det havde jeg oprettet et emne med det!! 

men det da dumt ikke at tage pillerne, så der jo større chance for du bliver gravid! - og hver eneste pille har noget forskelligt hormon i til de forskellige dage i din cykles - derfor undrede jeg mig bare ekstremt meget over du har valgt ikke at tage dine p-piller..

Anmeld

5. februar 2012

Kay

FrkZier skriver:

men det da dumt ikke at tage pillerne, så der jo større chance for du bliver gravid! - og hver eneste pille har noget forskelligt hormon i til de forskellige dage i din cykles - derfor undrede jeg mig bare ekstremt meget over du har valgt ikke at tage dine p-piller..

ej det passer altså ikke helt det med hormonerne... det er der få mærker der køre med... men de fleste almindelige p piller har samme mængde hormon til alle dagene...

Anmeld

5. februar 2012

FrkZier

Kay skriver:

ej det passer altså ikke helt det med hormonerne... det er der få mærker der køre med... men de fleste almindelige p piller har samme mængde hormon til alle dagene...

okay, vidste jeg ikke - så det bare mig der har/havde sådan nogen p-piller

men under alle omstændigheder er det da stadig dumt at stoppe med at tage sine piller?!?

Anmeld

5. februar 2012

Kay

FrkZier skriver:

okay, vidste jeg ikke - så det bare mig der har/havde sådan nogen p-piller

men under alle omstændigheder er det da stadig dumt at stoppe med at tage sine piller?!?

man kan godt på almindelige p piller stoppe et par dage før tid... eller tage et par dage længere for at regulere... det er ikke noget man skal gøre hver gang... men min læge fortalte at fx. i forhold til badeferie og sådan kan man sagtens regulere lidt... men ikke for ofte

kan dog stadig ikke lige forstå hvorfor ts har gjort det... forstod ikke rigtig begrundelsen?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.