Enlig mor - bytur i aften lørdag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. februar 2012

Ka+Ma=Be

MariaLyngby skriver:

En veninde har lige meldt sig klar. Tænk så sidder jeg her og føler mig som en gammel dame, der tænker det også kunne være rart at gå i seng. Nu hiver jeg mig op af sofaen og prøver at komme lidt ud. Det er længe siden.

Aaarj, afsted med dig! Det bliver da helt fantastisk. Ud og hør noget god musik, danse med din veninde og få nogle gode cocktails!  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2012

BetonSlotsPrinsesserne

Katte87 skriver:

Aaarj, afsted med dig! Det bliver da helt fantastisk. Ud og hør noget god musik, danse med din veninde og få nogle gode cocktails!  

Anmeld

4. februar 2012

132319

God tur 

Sikke noget vås med at du bare skal sidde derhjemme og sunde dig! 

En bytur behøver ikke at være en scoretogt men kan lige så vel være en fantastisk måde at komme ud og lidt væk fra virkeligheden!

Anmeld

4. februar 2012

Father

Katte87 skriver:

Hun har jo tydeligvis ikke nogen veninder der vil med....men ellers har du ret.

Anmeld

4. februar 2012

Ka+Ma=Be

Hun har jo tydeligvis ikke nogen veninder der vil med....men ellers har du ret.

En veninde har lige meldt sig klar. Tænk så sidder jeg her og føler mig som en gammel dame, der tænker det også kunne være rart at gå i seng. Nu hiver jeg mig op af sofaen og prøver at komme lidt ud. Det er længe siden.

Anmeld

4. februar 2012

Father

Katte87 skriver:

Tydeligvis var så meget sagt......God tur.

Anmeld

4. februar 2012

MariaLyngby

Ej, så overvandt mormor, jeg har arrangeret noget om et par uger i stedet. Det er jo sent, koldt, mørkt. Kan godt mærke jeg ikke er helt ung længere, smiler.

Anmeld

24. august 2013

peter brand

Slettet af moderator

Anmeld

24. august 2013

peter brand

Slettet af moderator

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.