Enlig mor - bytur i aften lørdag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.326 visninger
28 svar
29 synes godt om
4. februar 2012

MariaLyngby

Hejsa, jeg er lige blevet ufrivilligt enlig mor og trænger til at få hjertesorgen lidt på afstand med en god bytur i aften. Er nogle interesserede i en bytur om et par timer i Kbh? Jeg er selv i slutningen af tyverne.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2012

Father

MariaLyngby skriver:

Hejsa, jeg er lige blevet ufrivilligt enlig mor og trænger til at få hjertesorgen lidt på afstand med en god bytur i aften. Er nogle interesserede i en bytur om et par timer i Kbh? Jeg er selv i slutningen af tyverne.

Du burde tage tid til, at sunde dig.

Anmeld

4. februar 2012

Steph_Laurits

Father skriver:

Hvis hun har brug for at komme ud og have en sjov bytur så er det da det hun skal.

Ikke alle kommer over et brud ved at græde snot derhjemme
Nogen vil gerne bare videre

TS
Håber du får en lækker bytur

Anmeld

4. februar 2012

-Sigrid-

StephanieJ skriver:

Hvis hun har brug for at komme ud og have en sjov bytur så er det da det hun skal.

TS

Anmeld

4. februar 2012

Eliza

Father skriver:

haha hun sagde da ikke hun skulle ud og ha noget nyt kæpstativ.. bare en bytur.. jeg sys det lyder som en skøn ide at lufte ørene lidt, men med termin på tirsdag tror jeg, jeg er sløjt selskab.. håber du finder nogen der kan/gider lege...

Anmeld

4. februar 2012

Father

StephanieJ skriver:

TS

Christ....

Hvis man har, bare en smule indsigt i menneskelig adfærd, ville man sgu da ikke råde hende til, at skride ud i "byen".

Med mindre man er snotdum, hvilket jeg ikke tror om nogen på dette forum.

Det er tydeligt, at hun smerter lige nu, og derfor har hun brug for sig selv, og kun sig selv, til at reflektere over både brud og fremtid, før hun "går amok".

Ellers kan man jo frygte, at der bliver taget nogle beslutninger der ikke har en tilbagekaldelsesfrist.

Mit råd:

Tag en slapper i nogle uger, find dig selv- du må ikke have for travlt.

Anmeld

4. februar 2012

Ploffer

MariaLyngby skriver:

Æv... Lige i aften sidder jeg i Hårlev... ellers sku jeg nok være taget med dig :-) håber du får en god tur :-)

Anmeld

4. februar 2012

Steph_Laurits

Father skriver:

Christ....

Hvis man har, bare en smule indsigt i menneskelig adfærd, ville man sgu da ikke råde hende til, at skride ud i "byen".

Det er tydeligt, at hun smerter lige nu, og derfor har hun brug for sig selv, og kun sig selv, til at reflektere over både brud og fremtid, før hun "går amok".

Ellers kan man jo frygte, at der bliver taget nogle beslutninger der ikke har en tilbagekaldelsesfrist.

Mit råd:

Gud hvor er du dog bare ofte utrolig negativ i dine svar hvis folk ikke er enige med dig i alt du skriver!

Hun kan da SAGTENS tage i byen og have en fed aften - hvorfor SKAL man sidde og græde snot?
Hvis det er HENDES måde at komme videre på (ved ikke konstant at tænke på det) - så er det sgu da fint.
Alle er ikke ens.

Og fordi DU syntes hun burde sidde hjemme, så er det ikke ensbetydende med at det er sådan HUN kommer videre

Anmeld

4. februar 2012

Eliza

Father skriver:

Christ....

Mit råd:

åhh ved ikke om det er fordi jeg egentlig er tilflytter fra det mørke jylland, men for mig behøver en bytur altså ikke være det samme som at deaktivere hjernen og danse nøgen samba på bordene

kommer ikke så meget ud, så måske jeg er lidt gammeldags

Anmeld

4. februar 2012

Father

StephanieJ skriver:

Gud hvor er du dog bare ofte utrolig negativ i dine svar hvis folk ikke er enige med dig i alt du skriver!

Hun kan da SAGTENS tage i byen og have en fed aften - hvorfor SKAL man sidde og græde snot?
Hvis det er HENDES måde at komme videre på (ved ikke konstant at tænke på det) - så er det sgu da fint.
Alle er ikke ens.

Og fordi DU syntes hun burde sidde hjemme, så er det ikke ensbetydende med at det er sådan HUN kommer videre

Jeg er da absolut ikke negativ, ihvertfald ikke overfor trådstarter.

Jeg giver hende derimod gode råd, som jeg mener er brugbare. Jeg tilbyder såmen bare et alternativ, til at gøre som resten af generation Paradise Hotel...Nok for dumt og naivt, da intet kan ændre ens hverdag og virkelighed som en tur i byen.......

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.