Er den positiv nu?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Er den positiv?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.383 visninger
15 svar
0 synes godt om
4. februar 2012

TWT

Ja mit spørgsmål lyder på om den er positiv i aften? Eller om den stadig er negativ?

Og det er selvfølgelig ÆL teste

Begrund gerne jeres svar 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2012

>>Carina<<

Jeg tror den er positiv men hvis det var mig ville jeg nok vælge at ha sex de næste par dage :-) Går ud fra at I forsøger at få baby ;-)

Anmeld

4. februar 2012

l.kjoeller

vil skyde på den er positiv og du har ægløsning i løbet af de næste timer

Anmeld

4. februar 2012

TWT

Carina1984 skriver:

Jeg tror den er positiv men hvis det var mig ville jeg nok vælge at ha sex de næste par dage :-) Går ud fra at I forsøger at få baby ;-)

Mange tak for svar

Ja, vi prøver at blive gravid. Men det er ikke lykkeds de sidste 8 mdr.  Og det er nu anden cyklus vi prøver æl test  

Anmeld

4. februar 2012

TWT

l.kjoeller skriver:

Jubiii  

Anmeld

4. februar 2012

TWT

l.kjoeller skriver:

Kan bare ikke rigtig få det til at passe? Er idag på dag 10 i min cyklus, er det så ikke meget tidligt at have æl?

Anmeld

4. februar 2012

SukkerDronning

TWT skriver:

Kan bare ikke rigtig få det til at passe? Er idag på dag 10 i min cyklus, er det så ikke meget tidligt at have æl?

Jo, cyklussen må vist ikke være mindre end X dage. Kan desværre ikke huske hvor mange Men læste det på netdokter for nogle år siden. Tror det var omkring 18-20 dage. Hvis den er under, er den på ingen måde regelmessig.

Jeg har ingen erfaring med ÆL-teste så kan ikke svare på det Håber dog du kan bruge mit svar til noget..

Anmeld

4. februar 2012

TWT

Sirup skriver:

Jo, cyklussen må vist ikke være mindre end X dage. Kan desværre ikke huske hvor mange Men læste det på netdokter for nogle år siden. Tror det var omkring 18-20 dage. Hvis den er under, er den på ingen måde regelmessig.

Jeg har ingen erfaring med ÆL-teste så kan ikke svare på det Håber dog du kan bruge mit svar til noget..

undskyld vil du uddybe? Forstod desværre ikke dit svar 

Anmeld

4. februar 2012

l.kjoeller

TWT skriver:

nogen har ægløsning der... har personligt omkring dag 11. men er jo også bare inden for 48 timer du har ægløsning når den er positiv men tager også lidt lidt før svømmerne når ægget så er bare med at komme i gang

Anmeld

5. februar 2012

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Den er positiv,og du har der med ÆL inden for 24-36 timer,så det vil sige på CD 11 eller 12,og det er helt normalt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.