Klyx/lavement (staves)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. februar 2012

Silas&Mille

Mange tak for jeres svar.

Kan godt læse at det nok er en fordel at få det. Jeg er nok bare mega nervøs for ikke at kunne holde på det inden jeg når toiletet

Tror bare jeg siger ja tak og ellers tager jeg det som det kommer 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2012

Moms

Babymor2010 skriver:

Jeg fik det og er glad for, at jeg sagde ja. Jeg vil helt klart tage imod det igen, hvis det skulle blive aktuelt 

Da jeg havde fået det fik jeg besked på at holde mig i 10 minutter min., men der gik 3-4 min, så kunne jeg ikke holde mig mere. 

Efter du er tømt, så kommer der ikke mere. Jeg tror faktisk ikke jeg lavede stort på sygehuset de første 3-4 dage pga. det lavament. 

Hmm jeg lavede heller ikke stort de første 3-4 dage og jeg fik ikke lavement.

Jeg havde haft lidt tynd mave op til fødsel og fik så heller ikke rigtig noget at spise i 1½ døgn, så det var nok derfor.

Moms

Anmeld

4. februar 2012

Jeia

SilasMor skriver:

Var der nogen af jer der sagde nej tak til Klyx/lavement (staves), da I skulle føde?

Ved Silas fik jeg slet ikke noget tilbudt, og tænkte ikke videre over det.

Men nu skal jeg jo, når som helst, føde lillesøster og er kommet i tvivl om jeg skal sige ja tak eller nej tak til Klyx/lavement (staves).

Hvad kan/vil I anbefale?

Jeg fik det tilbudt ved min anden fødsel. Havde haft svage veer i over et døgn, så jm mente at det nok ville sætte gang i tingene. det gjorde det også, efter klyx og en times gåtur rundt på hospitalet, fik jeg kraftigere veer. Jeg fik det slet ikke tilbudt ved første fødsel og må indrømme at det næsten var det jeg frygtede mest ved en fødsel, bortset fra kejsersnit Men det var ikke så slemt og hvis jeg skulle få tilbudet ved næste fødsel ville jeg takke ja.

Anmeld

4. februar 2012

Moms

Valle81 skriver:

Hvor er du sød

så snart du har skidt så er du tom tom tom og ingen skidetrang mere

så tør jeg godt tage klyx næste gang.

Moms

Anmeld

4. februar 2012

AnnaK89

Jeg tænker bare, gør det ikke ondt at skulle på toilettet mens man har veer?
Jeg kunne ikke overskue at skulle op sidste gang, men det fortrød jeg da (havde meget hård mave grundet jern og det gjorde at jeg havde svært ved at få min datter ordentligt ned i bækkenet), så vil gerne have det næste gang, men er da bange for at skulle presse det ud, mens jeg har veer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.