Astrid: Ser du Joan?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

871 visninger
11 svar
0 synes godt om
17. marts 2009

birgittemarie

Nøj, hvor hun ligner dig med make-up og mørkt hår!!
Jeg sad og syntes, hun lignede en eller anden eller jeg havde set hende før og så gik det op for mig, at det var dig!
Du fredsens...

Knus B

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2009

Astrid P

EJ, synes du? Det tager jeg som en kompliment, for jeg synes hun blev rigtig pæn!!!

Det var dælme lidt af en forandring der skete med hende... Tænk hvor meget en frisure kan ændre en person!

KH Astrid - nu med pagehår som er henna-farvet!

Anmeld

17. marts 2009

birgittemarie

Som to dråber vand. Undtagen munden. Og ja, jeg synes også, hun blev rigtig flot!

Det var en meget rørende udsendelse i dag

Jeg glæder mig til at se pagen på lørdag!

Knus B

Anmeld

18. marts 2009

ka li ja

hvad er nu det?
hvem er joan?
og hvornår er du blevet klippet?

-hvis man må spørge

Anmeld

18. marts 2009

Astrid P

ka li ja skriver:

hvad er nu det?
hvem er joan?
og hvornår er du blevet klippet?

-hvis man må spørge

Joan er Joan Ørting - sexolog som laver samlivsprogrammet 'Jagten på gnisten' på TV2.

Og jeg blev både klippet og farvet i fredags... En af de kedelige mellem-klipninger som bare lige sørger for at garnet kommer til at hænge lidt mere sammen og pandehåret kan vokse med ned sammen med det andet... Så jeg går stadig efter at få lidt længde!

Og ja, du må selvfølgelig gerne spørge!!!

KH Astrid

Anmeld

18. marts 2009

ka li ja

det hjælper altid med lidt farve
jeg viste slet ikke joan var blevet klippet kort og mørk. var det i fjerneren i går?

Anmeld

18. marts 2009

Astrid P

ka li ja skriver:

det hjælper altid med lidt farve
jeg viste slet ikke joan var blevet klippet kort og mørk. var det i fjerneren i går?

Nej nej, det var skam ikke Joan der blev klippet og farvet... Det var kvinden i det forhold der skulle reddes! Hun gik fra bleg og kedelig med helt lyst hår, til flot og forførende mørkhåret med meget mere kant. Det blev rigtig flot!

Nej sgu, Joan har jo drømmegarnet! Det må hun ALDRIG klippe!!!

Anmeld

18. marts 2009

ka li ja

nåå ok på den måde!!! nej det r virkelig det fedeste garne hende joan har, det er bare en skam hun så er så skabet og klam at glo på!!

jeg syntes nu joan skulle aflevere parykken til dig, det ville se tusinde gange flottere ud!!

Anmeld

19. marts 2009

ivfmarie

Nej sgu, Joan har jo drømmegarnet! Det må hun ALDRIG klippe!!!
JA!!

Totalt wanna-have-garn! Jeg arbejder mig derhenad - har lige fået lavet perm, så jeg har nu det vildeste garn! Det mangler lige en meters penge i at blive ørting-garn!!

Anmeld

19. marts 2009

Astrid P

ivfmarie skriver:

JA!!

Totalt wanna-have-garn! Jeg arbejder mig derhenad - har lige fået lavet perm, så jeg har nu det vildeste garn! Det mangler lige en meters penge i at blive ørting-garn!!

WHÅRT?

Har du fået perm?

Jeg vil fandme se det!

NU!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.