Hej alle sammen! 
Jeg går sådan lidt og grubler i øjeblikket. Sagen er den, at jeg har haft ondt i det nederste af maven i minimum en uge, lidt on and off, og er nu begyndt at pletblødning 4 dage før forventet mens. Har en lidt lang cyklus (32-35 dage), hvor den de seneste måneder har ligget på 33. Jeg plejer godt nok at have lidt ondt, men ikke så lang tid i forvejen. Plejer også at pletbløde nogle dage inden helved bryder løs, men ikke 'udenfor' cyklussen. Oplevede godt nok for nogle måneder siden, at mens kom 6 dage for tidligt, men havde ikke ondt eller noget og da vi ikke havde været voldsomt meget i gang, så vidste jeg at der ikke var kage i ovnen. Men det har vi så denne gang. Har været af pillen i lidt over 14 måneder, men har ikke forsøgt aktivt i det første år. Eller jo. Lidt forsøger man jo altid, men har haft alt muligt andet i hovedet. Og mener at have haft ægløsning forrige uge omkring d.24.-25.
Er ret sikker på at mens kommer lige om hjørnet, men det kunne da være rart, hvis den ikke gjorde. 
Nogen der har oplevet noget lignende?
Anmeld