Blødning/pletblødning før forventet mens

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

420 visninger
0 svar
0 synes godt om
4. februar 2012

BettyBoo

Hej alle sammen! 

Jeg går sådan lidt og grubler i øjeblikket. Sagen er den, at jeg har haft ondt i det nederste af maven i minimum en uge, lidt on and off, og er nu begyndt at pletblødning 4 dage før forventet mens. Har en lidt lang cyklus (32-35 dage), hvor den de seneste måneder har ligget på 33. Jeg plejer godt nok at have lidt ondt, men ikke så lang tid i forvejen. Plejer også at pletbløde nogle dage inden helved bryder løs, men ikke 'udenfor' cyklussen. Oplevede godt nok for nogle måneder siden, at mens kom 6 dage for tidligt, men havde ikke ondt eller noget og da vi ikke havde været voldsomt meget i gang, så vidste jeg at der ikke var kage i ovnen. Men det har vi så denne gang. Har været af pillen i lidt over 14 måneder, men har ikke forsøgt aktivt i det første år. Eller jo. Lidt forsøger man jo altid, men har haft alt muligt andet i hovedet. Og mener at have haft ægløsning forrige uge omkring d.24.-25.

Er ret sikker på at mens kommer lige om hjørnet, men det kunne da være rart, hvis den ikke gjorde. 

Nogen der har oplevet noget lignende?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.