kom ud baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. februar 2012

Frk Mig

PT skriver:

Jep, det må være det, der er grunden til, at de små stadig bliver inde - de venter på at isvinteren går over 

Ja jeg tror det er sådan de tænker .. Men jeg har prøvet at forklare ham at jeg nok skal give ham tøj på så han ikke fryser ..  men heller ikke det hjalp .. griner 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Frk Mig skriver:

Ja jeg tror det er sådan de tænker .. Men jeg har prøvet at forklare ham at jeg nok skal give ham tøj på så han ikke fryser ..  men heller ikke det hjalp .. griner 

De er svære at tilfredsstille 

Jeg har lige spist en giga pizza, for jeg tænkte, at jeg kunne presse ham ud ved at fylde maven med mad, så han ikke har mere plads 

Anmeld

5. februar 2012

Frk Mig

PT skriver:

De er svære at tilfredsstille 

Jeg har lige spist en giga pizza, for jeg tænkte, at jeg kunne presse ham ud ved at fylde maven med mad, så han ikke har mere plads 

haha .. ja så må vi se om det hjælper .. jeg har lige prøvet med chokolade

Anmeld

7. februar 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller

Er der sket noget hos dig?

Anmeld

7. februar 2012

Mor til Majbørn

hahaha - skideirriterende med saadanne nogle lejere, der ikke har forstaaet aftalen.

Husk at sige til bebsen, at han ogsaa lige skal gore rent, inden han forlader bulen...

Anmeld

7. februar 2012

Frk Mig

PT skriver:

Er der sket noget hos dig?

Hej .. Nix ikk en meter .. Har du fået din baby?

Anmeld

7. februar 2012

Frk Mig

Frøken Førstegangsmor :D skriver:

hahaha - skideirriterende med saadanne nogle lejere, der ikke har forstaaet aftalen.

Husk at sige til bebsen, at han ogsaa lige skal gore rent, inden han forlader bulen...

Nåårh ja det må jeg hellere lige fortælle ham ..

Anmeld

7. februar 2012

PT

Profilbillede for PT
Frk Mig skriver:

Hej .. Nix ikk en meter .. Har du fået din baby?

Nope, jeg går også stadig og venter

Anmeld

7. februar 2012

otlitrom

En spandfuld vestøv er sendt i din retning. Jeg skal ikke bruge den til noget lige nu

Anmeld

7. februar 2012

PT

Profilbillede for PT
kitty skriver:

En spandfuld vestøv er sendt i din retning. Jeg skal ikke bruge den til noget lige nu

Hvis du har mere på lager, tager jeg også gerne imod

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.